אוזניות ה-WF-1000XM4 החדשות של סוני מגיעות לישראל

אוזניות WF-1000XM4 (מקור סוני)

אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת ומסננות הרעשים החדשות של סוני (Sony) מדגם WF-1000XM4, מגיעות רשמית לישראל. האוזניות החדשות מגיעות במבנה קטן יותר עם איכות שמע משופרת, תמיכה בטכנולוגיית ה-LDAC, עמידות למים בתקן IPX4 וזמן סוללה של עד 24 שעות עם סינון רעשים פעיל.

אוזניות ה-WF-1000XM4 החדשות של סוני הוכרזו בחודש יוני הקודם, כאשר הן מחליפות את דגם ה-WF-1000XM3 הקודם מ-2019 ומציעות מגוון שיפורים, בהם מבנה הקטן ב-10% לעומת הדור הקודם, דרייברי 6 מ”מ משופרים המופעלים על ידי שבב V1 חדש, תמיכה ב-LDAC לחיבור אודיו איכותי יותר וטכנולוגיית ה-DSEE Extreme (ר”ת Digital Sound Enhancement Engine) של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות מציעות זמן שימוש ארוך של עד 8 שעות עם סינון רעשים פעיל ועוד 16 שעות שעות נוספות יחד עם מארז הטעינה והנשיאה שלהן, כאשר ללא סינון רעשים פעיל זמן הסוללה עולה ל-12 ו-24 שעות בהתאמה. מארז הנשיאה קטן יותר ב-40% מהדור הקודם, כאשר הוא תומך בטעינת Qi אלחוטית וטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות WF-1000XM4 (מקור סוני)

אוזניות ה-WF-1000XM4 החדשות של סוני זמינות למכירה במחיר של 1139 ש”ח, כאשר ניתן להשיג אותן בצבעים שחור או כסוף.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה

סדרת אוזניות הקשת WH-1000XM ואוזניות ה-WF-1000XM מסננות הרעשים נחשבות על ידי רבים כצמד סדרות אוזניות הטובות בעולם לקטגוריית המחיר שלהם, כאשר דגם ה-WF-1000XM4 החדש מצליח לגרוף לא מעט שבחים ברחבי העולם ומציע איכות אודיו וסינון רעשים גבוהים יחסית לאוזניות TWS.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים