רשמי: וואווי תשיק את סדרת ה-Huawei P50 באופן גלובלי

Huawei P50 Series Teaser (תמונה: Huawei) Huawei P50 Series Teaser (תמונה: Huawei)

לפני יומיים בלבד גילינו כי סדרת ה-Huawei P50 תיחשף באופן רשמי ב-29 ביולי, וכעת אנחנו מגלים כי זו תהיה הסדרה שעתידה להחזיר את וואווי לזירה הגלובלית. את הדברים מספר נציג של החברה בפינלנד, המאשר באופן רשמי כי סדרת ה-Huawei P50 תשבור את רצף מכשירי החברה לסין בלבד ותוצע למכירה בשווקים מסביב לעולם.

מאז החלו הסנקציות, וואווי שריינה לעצמה אקו-סיסטם עצמאי הבנוי מחנות אפליקציות משלה (AppGallery) ומערכת הפעלה משלה (HarmonyOS). במשך שנות החרם וואווי כבר הספיקה ליצור קשרים עם 4 מיליון מפתחים שהצטרפו לעבודה על אפליקציות המיועדות לחנות החדשה שלה, וכבר עכשיו ניתן למצוא בחנות מעל 134 אלף אפליקציות. עם זאת, מדובר בכמות קטנה במיוחד בהשוואה לחנויות הגדולות כמו Google Play אשר מציעה כ-2.9 מיליון אפליקציות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

איננו מבינים לגמרי כיצד וואווי מתכננת לשווק את סדרת המכשירים הבאה מתוצרתה בשוק הגלובלי ללא שירותי גוגל, כך שהמקור המרכזי היחיד של הרוכשים לאפליקציות תהיה החנות העצמאית של החברה. בחנות המדוברת ניתן למצוא כבר עכשיו אפליקציות כמו TikTok, Snapchat, Truecaller, Mako, Telegram ועוד, אך לא תוכלו למצוא אפליקציות כמו WhatsApp או Facebook.

Huawei P50 Series Teaser (תמונה: Huawei)
Huawei P50 Series Teaser (תמונה: Huawei)

החברה עדיין מנסה להנגיש למשתמשים אפליקציות שאינן נמצאות בחנות כמו Netflix או Instagram, בכך שהיא משתמשת במנוע חיפוש בשם Petal Search המוטמע בחנות עצמה ומאפשר להוריד קבצי APK מהרשת באמצעות צירוף לינק לעמוד האפליקציה באתרים מאושרים כמו APKPure, APKmonk ועוד.

אודות הסדרה עצמה, ידוע לנו מהטיזרים הקודמים כי אחד מהדגמים בסדרה יגיע עם מערך חיישנים בעלי אורכי מוקד של 18 עד 125 מ”מ, מה שמעיד על עדשה רחבה, עדשה רגילה וזום אופטי עד פי 5. דרך הדלפה חדשה אותה מביא אלינו המדליף Rodent950, אנחנו יכולים לספר כעת כי הדגם הסטנדרטי בסדרה יגיע עם מערך חיישנים עם אורכי מוקד של 13 עד 90 מ”מ, דרך מפתח צמצם של f/1.6 לעדשה הראשית ו-f/3.5 לעדשת הזום האופטי עד פי כ-3.5.

המדליף מספר לנו גם על דגם ה-Huawei P50 Pro Plus עליו לא ידענו הרבה עד כה, כשזה יגיע עם עדשה ראשית בעלת מפתח צמצם f/1.8, מצלמה רחבה באורך מוקד של 14 מ”מ ומפתח צמצם של f/4.x לעדשת הזום האופטי. איננו יודעים מה יהיה אורך המוקד של עדשת הזום בדגם הזה, אך אנחנו מצפים לזום אופטי עד פי 10 או יותר.

בשלב זה לא ברור האם ישראל תהיה אחת מהמדינות בהן תושק הסדרה, כך שנצטרך להמתין לעדכונים נוספים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים