הדור הבא של הלוחמים ברוחות מגיע בטריילר ל”מכסחי השדים: החיים שאחרי”

פול ראד מתוך “מכסחי השדים: החיים שאחרי” (באדיבות פורום פילם)

מכסחי השדים מוכנים לצאת לסיבוב נוסף, אך גם הפעם לא מדובר בצוות המקורי, אלא במשפחה חדשה שתיאלץ להתמודד עם הרוחות המאיימות ב“מכסחי השדים: החיים שאחרי” (Ghostbusters: Afterlife). כעת, שנה וחצי לאחר ששיחררו את הטריילר הראשון, אולפני סוני חושפים טריילר חדש ומלא יותר.

בניגוד לרימייק “מכסחות השדים” מ-2016 שלקח את הסיפור לכיוון אחר לחלוטין, הסרט החדש צפוי להתקיים כהמשך של הסרטים הראשונים, אך עדיין יעקוב אחרי דמויות חדשות. בעוד השחקנים המקוריים ביל מוריי, דן אקרויד, ארני הדסון וסיגורני וויבר צפויים להופיע בסרט – זהו בהחלט לא הסיפור שלהם יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט יעקוב אחר אם חד הורית (קארי קון, “הנותרים”) אשר עוברת להתגורר בחווה יחד עם שני ילדיה, טרוור (פין וולפהארד, “דברים מוזרים”) ופיבי (מקנה גרייס, “סיפורה של שפחה”). את החווה, כך נרמז מהטריילר, הוריש לה סבם של הילדים – מכסח השדים המקורי אגון ספנגלר. השחקן שגילם את ספנגלר, הרולד ראמיס, נפטר ב-2014.

פיבי הקטנה נראית כאן כמי שממשיכה את דרכו של סבה המדען וכאשר רעידות אדמה מסתוריות מתחילות להתרחש בעיר והרוחות בעקבותן, המשפחה יחד עם פול ראד (“אנטמן והצרעה”) יאלצו לחפור בעברו של הסב ולחשוף את ציוד תפיסת הרוחות שלו. מהטריילר נראה כי הסרט שואב הפעם הרבה מהסרטים המקוריים, ואף מסתיים בהופעת אורח של דמותו של אקרויד, ריי סטנץ – אך הסרט עדיין לא מאוד נאמן לטון הקומי של המקור ובוחר כאן סגנון הרבה יותר דרמטי ומכוון אקשן, כיאה לסרט פרנצ’ייז גדול.

עם זאת, רוחו של הסרט המקורי בהחלט קיימת כאן דרך הבמאי ג’ייסון רייטמן, בנו של במאי שני סרטי “מכסחי השדים” הראשונים, איוון רייטמן. ג’ייסון היה רק בן 6 כאשר הסרט הראשון שוחרר לאקרנים, וכעת הוא בחר להמשיך את דרכו של אביו עם המשך ישיר. את התסריט כתב רייטמן הבן יחד עם גיל קיינן, במאי סרטי האימה “פולטרגייסט” (2015) ו“עיר הגחלת” (City of Ember). רייטמן האב ישב הפעם על כסא המפיק בלבד.

“מכסחי השדים: החיים שאחרי” יעלה לאקרנים בישראל ב-11 בנובמבר, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים