הוכרזו: B&O Beoplay EQ – אוזניות TWS מסננות הרעשים הראשונות של החברה

אוזניות B&O Beoplay EQ בצבע שחור (מקור B&O)

יצרנית מוצרי האודיו Bang & Olufsen, הידועה גם כ-B&O, הכריזה על ה-Beoplay EQ, אוזניות ה-TWS האלחוטיות החדשות של החברה המגיעות לראשונה עם סינון רעשים (ANC) מובנה, כאשר הן מציעות עד 20 שעות שימוש.

אחרי שהכריזה בתחילת השנה על הדור השלישי של אוזניות ה-Beoplay E8, החברה נכנסת לתחום אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים עם דגם ה-Beoplay EQ, המציע סינון רעשים אדפטיבי (Adaptive ANC) המשתמש ב-3 מיקרופוני MEMS לסינון רעשים וליצירת שמע טוב יותר בזמן שיחה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הדגם החדש מגיע עם דרייברי 6.88 מ”מ אלקטרו דינמיים (electro-dynamic) לאיכות שמע משופרת, כאשר בדומה לאוזניות ה-E8, הן מגיעות עם עמידות למים ואבק בתקן IP54. בנוסף, האוזניות מגיעות עם חיבור Bluetooth 5.2 עדכני ותמיכה בתקן ה-aptX Adaptive של קוואלקום להעברת שמע איכותי יותר.

מבחינת זמן הסוללה, האוזניות יציעו עד 6.5 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ועד 7.5 ללא סינון רעשים, כאשר יחד עם מארז הטעינה זמן השימוש יכול להגיע לעד 20 שעות. המארז עשוי אלומיניום ומגיע עם טעינת USB-C חוטית או Qi אלחוטית ותומך בטעינה מהירה המספיקה לשעתיים של שימוש בטעינה של 20 דקות בלבד.

אוזניות ה-Beoplay EQ החדשות של B&O יהיו זמינות למכירה החל מה-19 באוגוסט במחיר של 399 דולר (כ~1295 ש”ח), כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבעים שחור או זהב. במועד זה לא ידוע מתי יגיעו לישראל ובאיזה מחיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים