הוכרז: Intel NUC 11 Extreme – מחשב הגיימינג הזעיר של אינטל

מחשב Intel NUC 11 Extreme (מקור אינטל)

אינטל (intel) הכריזה על מחשב ה-NUC 11 Extreme, דגם הגיימינג החדש של החברה בסדרת מחשבי ה-NUC הזעירים, המוכר גם תחת שם הקוד Beast Canyon. ה-NUC החדש מגיע בנפח של 8 ליטר, כאשר הוא משתמש במודול מחשוב (Compute Element Module) מעודכן המבוסס על מעבדי ה-Tiger Lake H מהדור ה-11 של אינטל, יחד עם מקום לכרטיס מסך יעודי בגודל מלא ליצירת פתרון גיימינג חזק אך קטן במיוחד.

סדרת מחשבי ה-NUC (ר”ת Next Unit of Computing) הזעירים של אינטל היא אחד מפתרונות המחשוב הזעיר הפופולריים והנפוצים כיום, כאשר בעבור גיימרים הזקוקים לעוצמת מחשוב גבוהה במיוחד החברה מציעה את גרסת ה-NUC 11 Extreme החדשה והלא “קטנה” שלה, שנחשפה לראשונה בתערוכת Computex 2021 כמחליפה הרשמית למחשב ה-NUC 9 Extreme וכתוספת לסדרת מחשבי ה-NUC 11 הזעירים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לדור הקודם, גרסת ה-Extreme החדשה מתבססת על מבנה מודולרי, עם מודול מחשוב המשלב את חלקי המחשב בכרטיס הרחבה יעודי, המגיע עם מעבדי Tiger Lake H יעודיים מדגם Core i9-11900KB או Core i7-11700B, מקום לעד 64GB זיכרון DDR4 ו-4 כונני SSD NVMe. בעוד שהמודול מגיע עם כרטיס Intel UHD גרפי מובנה, המחשב נועד להכיל כרטיס מסך בגודל של עד 12 אינץ’ ליצירת מכונת גיימינג זעירה וחזקה.

מודול המחשוב של ה-Intel NUC 11 Extreme (מקור אינטל)

מפרט טכני:

  • מעבד – Core i9-11900KB או Core i7-11700B.
  • זיכרון – זוג חריצי SODIMM DDR4, לעד 64GB זיכרון.
  • אחסון – מקום ל-4 כונני SSD NVMe M.2.
  • כרטיס מסך – UHD 630 מובנה + כרטיס מסך יעודי.
  • אפשרויות הרחבה – חיבור PCIe x16 + PCIe x4.
  • ספק כוח – 650W.
  • גודל/נפח – 357x189x120 מ”מ, 8 ליטר.

מחשב ה-Intel NUC 11 Extreme החדש זמין במחיר של החל מ-1150 ו-1350 דולר לדגמי ה-Core i7 ו-Core i9 בהתאמה.

ה-NUC 11 Extreme החדש רחוק מלהיות “זעיר” עם נפח של 8 ליטר, אך העיצוב המודולרי מאפשר למשתמשי ה-NUC 9 מהדור הקודם לשדרג את ביצועי המחשב שלהם עם רכישה של מודול מחשוב בלבד. בנוסף, ובדומה לדור הקודם, גם כאן נוכל לראות בהמשך מערכות מחשב המשתמשות במודול המחשוב במארז יעודי של יצרני צד ג’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים