הוכרז: WD Elements SE SSD – כונן SSD חיצוני זעיר במיוחד

כונן WD Elements SE SSD (מקור WD)

ווסטרן דיגיטל (Western Digital), יצרנית פתרונות האחסון המוכרת, הכריזה על ה-WD Elements SE SSD, כונן SSD חיצוני המצטרף לסדרת ה-Elements של החברה ומגיע בגודל זעיר במיוחד עם נפח אחסון של עד 2TB ומהירות קריאת נתונים של עד 400MB/s.

כונן ה-WD Elements SE SSD החדש נועד להיות פתרון זעיר ונוח במיוחד לנשיאה, כשהוא מגיע במימדים של 64.51×64.51×8.63 מ”מ ובמשקל 27.2 גרם בלבד, ומציע נפח אחסון של 480GB, 1TB ו-2TB יחד עם עמידות לנפילות מגובה של עד 2 מטרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הכונן מציע מהירות קריאת מידע של 400MB/s דרך חיבור USB 3.0 סטנדרטי. לא מדובר על כונן ה-SSD בעל המהירות הגבוהה ביותר שיש ברשות החברה, וכוננים אחרים דוגמת ה-WD_BLACK P50 או ה-SanDisk Extreme Pro אותם סקרנו באתר מציעים מהירויות גבוהות משמעותית, אך בו בזמן לא מדובר על כונן SSD חיצוני איטי.

כונן WD Elements SE SSD (מקור WD)

פבריציו קלר, מנהל שיווק המוצר ב-WD, מסר:

מזה זמן רב, כונני SSD הם משהו שלא כל הצרכנים יכולים להרשות לעצמם בנוחות. ב-Western Digital אנו שואפים להפוך את טכנולוגיית SSD לנגישה יותר לצרכנים. אנשים לא צריכים לקבל את ההחלטה הקשה בין זמינות, ביצועים ובין מהימנות של מותג שהם יכולים לסמוך עליו, ולכן אנו שמחים להביא את WD Elements SE SSD לשוק המקומי.

כונן ה-WD Elements SE SSD החדש של ווסטרן דיגיטל יהיה זמין לרכישה במחירים של 90,140 ו-280 אירו (כ~345, 536 ו-1073 ש”ח) לדגמי ה-480GB, 1TB ו-2TB בהתאמה. נכון לרגע זה עדיין לא קיים צפי השקה ומחיר לכונן בארץ.

הכונן החדש שם דגש על הגודל שלו, זה מגיע על חשבון מהירות העברת הנתונים, דבר שאולי יותר קריטי יותר למשתמשים הזקוקים לכונן מהיר יותר, אך קיימים לא מעט משתמשים שמוכנים לקבל כונן איטי יותר אך גם הרבה יותר קטן מפתרונות אחרים שיש לחברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים