טיקטוק בוחנת את TikTok Stories להצגת סרטונים ל-24 שעות בלבד

טיקטוק (TikTok), הרשת החברתית הפופולרית המאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים קצרים, בוחנת את פיצ’ר ה-TikTok Stories המאפשר למשתמשים ליצור “סטוריז” (“סיפורים”) בדומה לרשתות חברתיות אחרות, סרטונים שיהיו זמינים למשך 24 לאחר הפרסום שלהם ולאחר מכן ימחקו באופן אוטומטי.

אחרי שהגדילה את אורך הסרטונים הקצרים ברשת ל-3 דקות, הפעם נראה כי טיקטוק משלבת פיצ’ר פופולרי הקיים ברשתות חברתיות אחרות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם ועוד, ה”סטוריז” או במקרה של טיקטוק, ה-TikTok Stories, סרטונים קצרים (בלבד) שיהיו זמינים למשתמשים אחרים למשך 24 שעות בלבד.

[GT]

חלק ממשתמשי הטיקטוק יזכו לקבל גישה מוקדמת לפיצ’ר החדש כחלק מהליך הבדיקות של החברה, כאשר יתווסף להם כפתור יצירה שיאפשר ליצור “סטורי” חדש בטיקטוק שיימחק אוטומטית לאחר 24 שעות. משתמשים אחרים יוכלו לצפות בסטורי החדש עם לחיצה על פרופיל המשתמש ואף להגיב עליו בטרם ימחק.

TikTok Stories (מקור Matt Navarra)

בתגובה רשמית של טיקטוק לאתר The Verge, החברה מסרה כי (בתרגום חופשי לעברית):

אנו תמיד חושבים על דרכים חדשות להביא ערך לקהילה שלנו ולהעשיר את חוויית הטיקטוק. נכון לעכשיו אנו מתנסים בדרכים חדשות לתת ליוצרים פורמטים נוספים להפיכת הרעיונות היצירתיים שלהם לקהילת הטיקטוק.

נכון לעכשיו מדובר על פיצ’ר הזמין לחלק מהמשתמשים בלבד להתנסות, כאשר אין צפי השקה מלא.

פיצ’ר ה-TikTok Stories מוכיח אמרה מאוד פשוטה, לא צריך להמציא מחדש את הגלגל, רק להתאים אותו במקרה שלנו. הסטוריז הוא פיצ’ר פופולרי במיוחד ברשתות החברתיות השונות שמגיע רק עכשיו לטיקטוק אך עם התאמה למבנה סרטוני הוידאו הקצרים המוכרים מהשירות.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים