הוכרזו: Samsung Galaxy Buds 2 – אוזניות אלחוטיות מסננות רעשים במגוון צבעים

אוזניות Galaxy Buds 2 (תמונה: Samsung) אוזניות Galaxy Buds 2 (תמונה: Samsung)

לצד שני מכשירים מתקפלים ושעונים חדשים, סמסונג (Samsung) הכריזה היום (ד’ 11.8) גם על אוזניות ה-Galaxy Buds 2, הדגם החדש של האוזניות ה-TWS האלחוטיות של החברה המגיע עם סינון רעשים אקטיבי (ANC), עמידות למים בתקן IPX7 וזמן סוללה של עד 20 שעות.

אחרי לא מעט הדלפות על ה-Buds 2, אנו מקבלים רשמית את דור ההמשך לאוזניות ה-Buds המקוריות וה-Buds Plus של סמסונג, ולא דגם ה-Buds Pro האחרון של החברה, זאת על אף שהן מגיעות עם קופסה בעיצוב דומה, המגיעה בדגם החדש בצבע לבן בלבד בחלקה החיצוני ובצבע פנימי התואם לאוזניות, המגיעות בצבעים שחור, לבן, ירוק וסגול.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לדגם ה-Buds Pro, הדגם החדש מצויד בצמד דרייברים, וופר וטוויטר, לקבלת איכות שמע גבוהה. בניגוד לדור הקודם שלהן, ה-Buds 2 יציעו סינון רעשים אקטיבי (ANC) עם צמד מיקרופונים חיצוניים ומיקרופון פנימי נוסף המאפשר הפחתה של עד 98% מרעשי הסביבה, עם 3 רמות סינון רעשים שונות לצד איכות שיחה משופרת.

אוזניות Galaxy Buds 2 (תמונה: Samsung)
אוזניות Galaxy Buds 2 (תמונה: Samsung)

אוזניות ה-Buds 2 מגיעות עם חיבור Bluetooth 5.2 עדכני ומצויידות בסוללת 61mAh מובנית ו-472mAh נוספים במארז הטעינה, שיספיקו לעד 5 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ועד 20 שעות יחד עם מארז הנשיאה שלהן או עד 7.5 שעות ו-29 שעות, בהתאמה, כאשר מצב סינון הרעשים אינו פעיל. הן תומכות בטעינה מהירה המספיקה לשעת שימוש, בטעינה של 5 דקות בלבד.

Galaxy Buds 2: מחיר ומועד השקה

אוזניות ה-Galaxy Buds 2 החדשות של סמסונג יהיו זמינות לרכישה במחיר של 150 דולר, מחיר הדומה לדגם ה-Buds Plus ונמוך ב-50 דולר לעומת ה-Buds Pro.

בישראל ימכרו ה-Galaxy Buds 2 החל מתחילת ספטמבר, ובמחיר של 549 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים