ה-Redmi 10 של שיאומי מגיע לישראל

Redmi 10 (תמונה: Xiaomi) Redmi 10 (תמונה: Xiaomi)

דגם הכניסה של שיאומי למכשירי הסמארטפון ממותג המשנה רדמי נוחת היום (ג’, 31.8) באופן רשמי בישראל. ה-Redmi 10 מציע מספר עדכונים גדולים על פני ה-Redmi 9 מהדור הקודם, אלו כוללים מסך עם קצב רענון גבוה, מערך צילום עדכני ועיצוב חדש, כשהמכשיר מוצע במחיר של 799 ש”ח עם אחריות לשנתיים מטעם היבואן הרשמי בישראל, המילטון.

בחזיתו של הרדמי 10 ממוקם מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל LCD ברזולוציית +Full HD ופריסה של 1080×2400 פיקסלים, אשר תומך בקצב רענון אדפטיבי המסוגל להתאים עצמו אוטומטית לפי אופי השימוש במכשיר, כשהוא מבצע מעבר בין קצבי רענון של 45, 60 ועד 90 הרץ. מצלמת הסלפי ממוקמת בתוך חור יעודי בראש התצוגה ומשתמשת בחיישן 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות דרך מפתח צמצם f/2.0.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את המפרט הטכני של המכשיר מובילה מערכת השבבים Helio G88 של מדיה-טק, המגיעה עם מעבד 8 ליבות המורכב מזוג ליבות ביצועים מדגם Cortex-A75 הפועלות במהירות שעון של 2GHz ו-6 ליבות Cortex-A55 חסכוניות. לצד המעבד נמצא בגרסה הזמינה בישראל בשלב זה זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, נפח אחסון של 128 גיגה-בייט וסוללת 5,000mAh עם תמיכה בטעינה חוטית בהספק מירבי של 18 וואט וטעינה חוטית הפוכה (לטעינה של מכשירים אחרים באמצעות הרדמי 10) בהספק מירבי של 9 וואט.

Redmi 10 (תמונה: Xiaomi)
Redmi 10 (תמונה: Xiaomi)

מערך הצילום הראשי הממוקם בגבו של ה-Redmi 10 מורכב מ-4 מצלמות:

  • מצלמה ראשית – חיישן 50 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8.
  • מצלמה משנית – חיישן 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה של 120 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת מאקרו – חיישן 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4.
  • מצלמת עומק – חיישן 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4.

מחיר ה-Redmi 10 בישראל

את מכשיר הרדמי 10 משיקה היבואנית קבוצת המילטון בצבעים אפור, כחול ולבן ובמחיר מומלץ של 799 ש”ח.

למידע נוסף ולרכישת המכשיר >> לחצו כאן


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים