מוקדן משטרה מקבל שיחה יוצאת דופן במותחן “האשמה” של נטפליקס

האשמה (באדיבות נטפליקס)

נטפליקס שיחררה את הטריילר הראשון לסרט המתח “האשמה” (The Guilty) – חידוש אמריקני בכיכובו של ג’ייק ג’ילנהול (“ספיידרמן: רחוק מהבית”) לסרט הלהיט הדני באותו השם מ-2018.

הסרט מתחרש כולו במהלך בוקר ארוך במוקד חירום טלפוני של המשטרה. המוקדן ג’ו ביילר (ג’ילנהול) מנסה להציל אישה בסכנת חיים, אבל מהר מאוד מגלה שהרבה מסתתר מתחת לפני השטח – ושהדרך היחידה להיחלץ מהמצב היא להתמודד עם האמת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר מציג את שגרת יומו של ביילר, אשר מתמודד עם שיחות שנעות בין מצבי חירום אמיתיים, לאנשים חסרי סבלנות ועד טעויות במספר. בוקר אחד מקבל ביילר שיחה שנשמעת תחילה כמו מתיחה, אך לפני שהוא מספיק לנתק, ביילר מבין כי מדובר באישה שנחטפה ומנסה לתקשר עימו בזמן שהחוטף סבור כי היא התקשרה לבתה ולא למשטרה. מכאן יוצא ביילר למסע רגשי ומותח בו הוא חייב למצוא דרך לעזור לאשה באמצעות הטלפון בלבד, כאשר המשטרה אינה מוכיחה כמסייעת במיוחד.

הסרט מגיע מאת במאי האקשן אנטואן פוקואה, שביים בין השאר את הסרטים “יום אימונים מסוכן” (Training Day), “ללא כפפות” (Southpaw) ו-“המטרה: הבית הלבן” (Olympus has Fallen). את התסריט כתב יוצר הסדרה “בלש אמיתי” (True Detective), ניק פיזולטו, על פי הסרט הדני המקורי של גוסטב מולר.

הסרט נחשב כאחד המועמדים החזקים יותר של נטפליקס במירוץ לאוסקר בשנה הבאה, ונטפליקס החליטו להשקיע רבות במסע הקידום שלו. בין השאר, שכרו מטוס שכתב בשמיים מספר טלפון שכאשר מתקשרים אליו, ניתן לשמוע את קולו המוקלט של דמות המוקדן של ג’ילנהול. את המטוס הטיסה נטפליקס מעל שמי לוס אנג’לס – עיר מגוריהם של מרב בעלי זכות ההצבעה לטקס האוסקר כמובן. נטפליקס מקווה לשחזר את הצלחת הסרט המקורי, אשר נשלח לייצג את דנמרק במירוץ לפרס הסרט הזר הטוב ביותר.

אל ג’ילנהול מצטרפים גם אית’ן הוק (“שבעת המופלאים”), פיטר סארסגארד (“גרין לנטרן”), ריילי קיאו (“תמיד השטן”), פול דנו (“אוקג’ה”) וביירון באוורס (“קאובוי של אספלט”).

“האשמה” יעלה בנטפליקס ב-1 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים