הצצה ראשונה על ייבוא שיחות הוואטסאפ מאנדרואיד לאייפון

וואטסאפ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) וואטסאפ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) צפויה להוסיף אפשרות לייבוא היסטוריית ההודעות ממכשירים מבוססי אנדרואיד ל-iOS, דבר אותו ניתן לראות בצילום מסך מגרסת בטא חדשה שמציג אתר WABetaInfo, עם האפשרות “Move chats to iOS” או “העבר צ’אטים ל-iOS”, פיצ’ר לו מצפים משתמשים רבים שרצו לעבור ממכשירי האנדרואיד לאייפון יחד עם היסטוריית ההודעות שלהם, אך לא היו יכולים לעשות זאת ישירות דרך האפליקציה.

הופעת יכולת העברת ההודעות ממכשירי אנדרואיד לאייפון מופיעה אחרי שרק בשבוע שעבר הופיעה באופן רשמי האפשרות ההפוכה, המאפשרת לייבא את היסטוריית הודעות הוואטסאפ ממכשירי ה-iOS לאנדרואיד, כאשר היא מוגבלת נכון להיום רק למכשירי הגלקסי של סמסונג באמצעות השימוש באפליקציית ה-SmartSwitch של החברה, עם צפי זמינות לכלל מכשירי האנדרואיד בעתיד הקרוב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עדכון בטא חדש של וואטסאפ לאנדרואיד בגרסה 2.21.19.1 מציג לראשונה את האפשרות ההפוכה – ייבוא היסטוריית הוואטסאפ ממכשירי אנדרואיד ל-iOS של אפל. הדבר יפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר בעבור משתמשי הסלולר של היום, העברת היסטוריית הוואטסאפ שלהם בין מערכות הפעלה שונות, מה שניתן לעשות היום רק באמצעות פתרונות צד ג’ בתשלום, זאת לעומת אפליקציות מתחרות כמו טלגרם שאינן זקוקות לכך כלל בגלל צורת עבודה שונה המבוססת על גיבוי בצד השרת.

העברת היסטוריית שיחות מאנדרואיד ל-iOS (מקור WABetaInfo)

כמו בכל פיצ’ר בטא עליו עובדת וואטסאפ, לא ידוע מתי החברה תשלב אותו בצורה מלאה בגרסה הרגילה ולכלל המשתמשים. 

היכולת להעביר את היסטוריית ההודעות בין מערכות הפעלה שונות היא אחת המגבלות הגדולות ביותר בעבור משתמשים כיום, שמוגבלים באפשרות החלפת המכשיר שלהם מאחר והיסטוריית ההודעות לא יכולה לעבור איתם היום בצורה רשמית, דבר אותו צפויה וואטסאפ סוף סוף לשנות בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים