עכשיו זה רשמי: כך תעבירו את היסטוריית הודעות הוואטסאפ מהאייפון לסמסונג גלקסי

העברת הודעות רשמית מ-iOS לאנדרואיד (מקור וואטסאפ) העברת הודעות רשמית מ-iOS לאנדרואיד (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (Whatsapp) הכריזה רשמית על הוספת יכולת העברת היסטוריית השיחות של המשתמשים ממכשירי האייפון של אפל למכשירי האנדרואיד של גוגל, וכפי שלמדנו עוד קודם לכן, האפשרות החדשה תוגבל בשלב הראשון למכשירי הגלקסי של סמסונג, שיבצעו את ההעברה באמצעות חיבור כבל ישיר בין המכשירים ואפליקציית ה-SmartSwitch של החברה.

אפשרות העברת היסטוריית ההודעות של וואטאספ ממכשירי האייפון לגלקסי של סמסונג נחשפה על ידי סמסונג במהלך אירוע השקת מכשירי ה-Galaxy Z Fold 3 ו-Galaxy Z Flip 3 כפיצ’ר ייחודי לחברה בשלב זה, דבר אותו מאשרת למעשה וואטסאפ עם הפרסום החדש. מעתה האפשרות תהיה זמינה לכלל משתמשי מכשירי הגלקסי באמצעות אפליקציית העברת הנתונים SmartSwitch של סמסונג.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שלא מדובר על פתרון “מלא” של העברת ההיסטוריה ממכשירי האייפון לאנדרואיד, שלא לדבר על יכולת הפוכה של העברת היסטוריית שיחות מאנדרואיד לאייפון, היכולת להעביר את היסטוריית השיחות למכשירי גלקסי תאפשר למשתמשים לבצע גיבוי להיסטוריה שלהם דרך מכשיר גלקסי שישמש כמתווך, וללא צורך בתשלום לשירותי צד ג’ כפי שהם נדרשו לכך עד היום במידה והם רצו לעבור בין מכשירי אייפון לאנדרואיד.

העברת הודעות רשמית מ-iOS לאנדרואיד (מקור וואטסאפ)

איך להעביר הודעות וואטסאפ מהאייפון לסמסונג גלקסי

על מנת לבצע את העברת היסטוריית ההודעות של אפליקציית וואטסאפ ממכשיר האייפון לגלקסי יהיה צורך ב-4 דברים:

  • אפליקציית SmartSwitch בגרסה 3.7.22.1 ומעלה במכשיר הגלקסי.
  • אפליקציית WhatsApp בגרסה 2.21.160.17 ומעלה במכשיר האייפון.
  • אפליקציית WhatsApp בגרסה 2.21.16.20 ומעלה במכשיר הגלקסי.
  • כבל USB-C ל-Lightning או מתאמים מקבילים.

ביצוע ההעברה פשוט למדי, כאשר עם פתיחת אפליקציית ה-SmartSwitch לצורך העברת מידע ממכשיר האייפון לגלקסי, המשתמשים יקבלו הדרכה על ביצוע העברת היסטוריית הודעות הוואטאספ בין המכשירים, שתדרוש סריקה של קוד QR שיופיע במכשיר הגלקסי על ידי מכשיר האייפון.

אפשרות העברת ההיסטוריה ממכשירי אייפון לגלקסי זמינה לכלל מכשירי סמסונג המשתמשים בגרסת אנדרואיד 10 ומעלה, כאשר לפי וואטסאפ, האפשרות להעברת היסטוריית ההודעות תורחב בקרוב גם למכשירי אנדרואיד נוספים ולא רק לאלו של סמסונג בלבד.

למרות שלא מדובר על פתרון מלא לבעיית העברת היסטוריית ההודעות בין מכשירי האנדרואיד והאייפון, מדובר בצעד ראשון ומשמעותי למדי שצפוי לפתור בעיות ללא מעט משתמשים שלא היו יכולים לבצע מעבר שכזה בעבר ללא שימוש בפתרונות לא רשמיים בתשלום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים