פייסבוק וריי באן יציגו משקפיים חכמים ב-9.9

הזמנה להשקת משקפיים חכמים פייסבוק וריי באן תמונה: Ray Ban

ענקית המשקפיים ריי באן (Ray Ban) והרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק יחשפו מחר (ה’, 9.9) את שיתוף הפעולה החדש שלהן בתחום המשקפיים החכמים, כך עולה מתוך הזמנה שפירסמה ריי באן באתר החברה. ההזמנה עצמה לא חושפת הרבה, פרט לכך שמדובר במשקפיים הדמויות משקפי שמש, כך שלקבלת הפרטים המלאים ניאלץ לחכות עוד יום נוסף.

הפרטים האחרונים על עבודתן של שתי החברות על המשקפיים החכמים נחשפה במהלך שיחת ועידה למשקיעים בסוף יולי 2021, אך בימים האחרונים הוסיפו לכך שני בכירים בפייסבוק כמה טיזרים, המגיעים בדמות סרטוני וידאו קצרים שפורסמו על ידי מייסד ומנכ”ל החברה, מארק צוקרברג, ואנדרו בוסוורת’, סגן נשיא בחברה ומנהל פעילויות המציאות המדומה, המציאות הרבודה והמציאות המשולבת בחברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בסרטונים שמפרסמים השניים ניתן לראות כי זווית הצילום היא כזו שנתפסת מראש המצלם, כאשר התנועות בסרטונים גם הן מעידות על תנועות ראש. זאת, בצירוף עם המועד המתקרב של חשיפת המשקפיים החכמים מעידים על כך שמדובר בתוצרים מהמשקפיים עצמם.

מתוך הסרטונים קשה להסיק הרבה על המשקפיים, אך ניתן להבחין כי הם צולמו בפורמט של פורטרט, מה שמעיד על הכיוון לשיתוף הסרטונים כסטוריז בפייסבוק ואינסטגרם היישר מהמשקפיים. בעמוד הבית של חברת ריי באן ניתן למצוא גם כן את הטיזר למשקפיים יחד עם הכיתוב “this is one story you’re going to want to follow” (זה סיפור אחד שתרצו לעקוב אחריו), עוד רמז לקישור המשקפיים לסיפורים ברשתות שבבעלותה של פייסבוק.

בנוסף, כל הסרטונים שפורסמו על ידי צוקרברג ובוסוורת’ זמינים ברזולוציית Full HD 1080p, מה שמעיד על הסרטה ברזולוציה גבוהה.

השוואת מפרטים