טריילר ראשון לסדרה “הוקאיי” של מארוול מציג קרב על חג המולד

הוקאיי (תמונה: Disney / Marvel)

מצעד הסדרות של מארוול בדיסני פלוס ממשיך עם טריילר ראשון לסדרה “הוקאיי” (Hawkeye), שתחזיר את אחד הנוקמים המקוריים אל המסך הקטן, יחד עם בת טיפוחים חדשה.

הסדרה תעקוב אחר קלינט ברטון (ג’רמי רנר) לאחר אירועי “הנוקמים: סוף המשחק”. כזכור, ברטון איבד את כל משפחתו ב”בליפ” – הכינוי לתקופת היעלמות חצי מאוכלוסיית העולם על ידי ת’אנוס. הדבר שלח את ברטון לאפלה רגשית שגרמה לו לצאת למסע קטל באסיה תחת השם “רונין”. לאחר מכן ברטון הספיק גם לאבד את האלמנה השחורה כאשר הקריבה את חייה במקומו על צוק וורמיר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על אף המקום האפל בו נמצא הוקאיי בסרט האחרון, הטריילר לסדרה החדשה דווקא לוקח תפנית קומית ואופטימית. ברטון קיבל את משפחתו בחזרה וכעת מנסה להגיע הביתה בזמן כדי לחגוג עימם את חג המולד. אך קודם לכן, עליו להתמודד עם דמות מסתורית אשר פועלת במסווה של רונין במקומו. מהר מאוד הוא מגלה כי מדובר בצעירה בשם קייט בישופ (היילי סטיינפלד, “דיקינסון”) אשר מעריצה אותו ושואפת להמשיך את דרכו.

הצגתה של קייט בישופ רק מגדילה את הסברה כי כל הסדרות של מארוול בדיסני פלוס עד כה בונות לקראת סדרת “הנוקמים הצעירים” (The Young Avengers). ב“וונדהויז’ן” (WandaVision) נולדו לחיים בניה של וונדה, בילי וטומי. ב“פלקון וחייל החורף” (The Falcon and the Winter Soldier) פגשנו לרגע קצר את איליי ברדלי, נכדו של החייל איזאיה ברדלי שבספרי הקומיקס עתיד להפוך לדמות בשם “הפטריוט”. לסיום, ב“לוקי” (Loki) פגשנו את לוקי הילד, אף הוא חבר בנוקמים הצעירים. הצטרפותה של קייט בישופ די חותמת את הגולל על התוכנית, שכן היא אחת הדמויות הבולטות בחבורה. עם זאת, סרט או סדרה כזו טרם הוכרזו רשמית על ידי מארוול.

ספוילרים לסרט “האלמנה השחורה” (Black Widow) בהמשך

הטריילר מתמקד בעיקר באקשן והומור על רקע החג, אך טרם קיבלנו הצצה למי שתעמוד מול הוקאיי בסדרה – ילנה בלובה (פלורנס פיו), אחותה של נטשה מהסרט “האלמנה השחורה”. בסיום אותו הסרט, הלנה ביקרה בקבר אחותה לאחר אירועי “הנוקמים: סוף המשחק”. שם, ניגשה אליה קונטסה ולנטינה אלגרה (ג’וליה לואי דרייפוס, “ויפ”) – דמות שפגשנו לראשונה ב”פלקון וחייל החורף” ובישרה לה כי ברטון הוא האיש שאחראי למותה של נטשה. העלילה המרכזית של הסדרה “הוקאיי” צפויה להיות התמודדותו מול המתנקשת המסוכנת שכעת שבעקבותיו.

את הסדרה יצר התסריטאי והמפיק ג’ונתן איגלה (“מד מן”, “ברידג’רטון”) וביים ריס תומאס (“סטרדיי נייט לייב”, “צ’אד”). אל הקאסט מצטרפים גם ורה פרמיגה (“בייטס מוטל”), טוני דלטון (“סמוך על סול”) ובראיין דארסי ג’יימס (“13 סיבות”).

“הוקאיי” תעלה לדיסני פלוס ב-24 בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים