דיסני פלוס בדרך לישראל – החברה מחפשת עובדים בתל אביב

לוגו דיסני+ (תמונה: Disney) לוגו דיסני+ (תמונה: Disney)

ביוני עלה דיווח לפיו שירות הסטרימינג דיסני פלוס היה צפוי להתחיל לפעול בישראל בספטמבר, ועל אף כי ספטמבר הגיע והשירות עדיין לא הושק – נראה כי החברה מתקדמת בצעדים גדולים לתחילת הפעילות בארץ, זאת על פי מודעות דרושים שנמצאו באתר החברה, בה פורסמו שתי משרות למשרדיה של דיסני בתל אביב, אשר קשורות ישירות לפלטפורמת דיסני פלוס בגרסתה הישראלית.

דרך אתר Disneycareers.com מפרסמת החברה מודעות דרושים למשרות בכל רחבי העולם, וכעת דיסני החלה בחיפוש אחר עובדים למחלקת השיווק בישראל וביוון. מדובר במשרות של ניהול ושיווק תוכן וניתוח ביצועים. המודעה מזכירה כי מדובר בחלק מצוות שיוקם במיוחד עבור שירות הסטרימינג ויכלול גם את כל אמצעי השיווק ברשתות החברתיות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טרם ידוע מתי בדיוק יושק השירות ואילו תכנים של דיסני יכלול. כמו כן, עדיין לא ברור האם דיסני מתכננת להפעיל בישראל במקביל גם את הפלטפורמות הנלוות אשר בבעלותה. מלבד דיסני פלוס, בארה”ב דיסני מתחזקת גם את שירות הסטרימינג הולו (Hulu) אשר משדר סדרות כמו “סיפורה של שפחה” (Handmaid’s Tale) ו-“רמי” (“Ramy).

סדרות אלו כבר משודרות בישראל בערוצים אחרים כך שסביר שגם אם תושק הולו היא לא תכלול את הסדרות הללו (כפי שנטפליקס לא שידרה תחילה את סדרת המקור שלה, “כתום זה השחור החדש”, כיוון שנמכרה להוט לפני שהושק השירות בישראל). אך סדרות חדשות יותר השייכות להולו, ועל כן גם לדיסני, יכולות לצוץ בהשקה המקומית – ביניהן סדרת הלהיט “Only Murders in the Building” בכיכובם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז, אשר הפכה החודש לקומדיה הנצפית ביותר בהולו אי פעם.

שירות הסטרימינג דיסני פלוס הושק בארה”ב בסוף 2019 במחיר של כ-7 דולר בחודש, עם עלייה ל-8 דולר לאחר כשנה. מדובר בשירות ללא פרסומות, הכולל את כל התכנים של דיסני והחברות שבבעלותה – כולל פיקסאר, מארוול ולוקאס-פילמס המפיקה את תכני “מלחמת הכוכבים” (Star Wars). בעוד חלק מהסרטים של דיסני עדיין מוצעים בשירותי סטרימינג שונים בארץ, סדרות המקור של דיסני פלוס מעולם לא נחתו בישראל וצפויות להוות את התוכן העיקרי בהשקה הישראלית. ביניהן נמצאות הסדרה “המנדלוריאן” (The Mandalorian) של יקום “מלחמת הכוכבים” ולא פחות מחמש סדרות של מארוול ועוד כמה שבדרך. אחת מהן, “וונדהויז’ן” (WandaVision) מועמדת ל-23 פרסי אמי בטקס שייערך הלילה (ראשון) בלוס אנג’לס.

בנוסף, השירות כולל גם שלל סדרות נוער וילדים כמו דרמת הכדורסל “Big Shot” בכיכובו של ג’ון סטיימוס, סדרת המשך לסרטי “היי סקול מיוזיקל” וסדרת מסע דוקומנטרית בהנחיית ג’ף גולדבלום. במהלך תקופת הקורונה, השירות הציע גם גישה בתשלום נוסף לסרטים חדשים של דיסני כמו “מולאן” (Mulan), “לוקה” (Luca) ו”האלמנה השחורה” (Black Widow) שסבלו מהפצה מוגבלת בבתי הקולנוע אשר היו ברובם סגורים.

נכון לעכשיו, דיסני טרם סיפקה הודעה רשמית לגבי השקת השירות בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים