מפרט טכני של נייד ה-Microsoft Surface Pro 8 נחשף בהדלפה

הדלפת נייד Surface Pro 8 (מקור Shadow_Leak)

הדלפה חדשה על נייד ה-Surface Pro 8 הבא של מיקרוסופט (Microsoft) מגיעה ימים ספורים לפני אירוע ההכרזה הרשמי של החברה, כאשר הדלפה של תמונה שיווקית מראה כי הוא יגיע עם מסך 13 אינץ’ ברזולוציית 2K וישתמש במעבדי הדור ה-11 של אינטל.

ההדלפה החדשה מגיעה ימים ספורים לפני אירוע מוצרי ה-Surface החדשים של מיקרוסופט שיתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-22.9, ומספקת לנו מידע ראשוני ומוצק יותר על מחשב ה-Surface Pro 8 הבא של החברה. הדגם החדש יחליף את ה-Surface Pro 7, כאשר הוא מגיע עם מסך 13 אינץ’ גדול יותר ברזולוציית 2K ובקצב רענון של 120Hz.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מההדלפה ניתן ללמוד כי ה-Surface Pro 8 ישתמש במעבדי הדור ה-11 של אינטל ויגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה ווינדוס 11 החדשה, כאשר בנוסף הנייד יגיע עם צמד חיבורי Thunderbolt ואפשרות החלפה של כונן ה-SSD על ידי המשתמשים, בדומה לדגמי ה-Surface האחרים של החברה, דבר שמיועד יותר לשוק העסקי אליו מכוון הדגם החדש.

בעוד שמדובר על תמונה שיווקית אחת שלא נותנת לנו את מלוא המידע על הנייד החדש, עדיין מדובר בכמה פרטים חשובים במיוחד, בהם המסך הגדול יותר והמעבר לשימוש בחיבור USB-C על חשבון חיבורי ה-USB הרגילים. את מלוא המידע נקבל באירוע הרשמי ביום רביעי הקרוב (22.9).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים