דיל סוכות: טלוויזיית Xiaomi Mi TV Q1 QLED ב-5949 ש”ח

טלוויזיית Mi TV Q1 75 (מקור שיאומי) טלוויזיית Mi TV Q1 75 (מקור שיאומי)

עדכון: הסתיים

לכבוד חג הסוכות, טלוויזיית ה-QLED החדשה של שיאומי בגודל 75 אינץ’ זמינה במבצע שיימשך עד סוף החודש (30.9), במסגרתו יוצע דגם ה-Xiaomi Mi TV Q1 במחיר של 5949 ש”ח בלבד, בהזנת קוד הקופון GadgetyKSP בעגלת הקניות באתר KSP. הטלוויזיה תגיע עם אחריות לשנתיים מטעם היבואן הרשמי, המילטון.

טלוויזיית ה-Mi TV Q1 של שיאומי משתמשת בטכנולוגיית התמונה QLED עם 192 אזורי תאורה נפרדים במסך לקבלת איכות תמונה גבוהה, עם תמיכה בתקני +HDR10 ו-Dolby Vision ועמידה ב-100% מתקן הצבעים NTSC. הטלוויזיה מגיעה בגודל 75 אינץ’ וברזולוציית 4K עם חיבור HDMI 2.1, אשר שימושי עבור התמיכה של הטלוויזיה בתדר רענון גבוה של 120Hz עם MEMC (ר”ת Motion Estimation, Motion Compensation) ו-ALLM (ר”ת Auto Low Latency Mode) המספקות תמונה חלקה ושיהוי נמוך.

הדגם החדש משתמש במערכת ההפעלה Android TV 10 של גוגל, עם תמיכה מלאה בעברית, כאשר הוא מופעל על ידי שבב ה-MediaTek MT9611 עם מעבד מרובע הליבות של מדיה-טק. בתחום האודיו החברה שילבה בדגם החדש מערך רמקולים בעוצמה של 30W, התומכים בטכנולוגיית Dolby Audio ו-DTS HD.

מחיר מבצע: 5949 ש”ח (קוד קופון GadgetyKSP בעגלת הקניות)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים