גוגל בוחנת אפשרות להורדת סרטוני יוטיוב למחשב

YouTube Logo תמונה: Google

חברת גוגל (Google) החלה לבחון אפשרות ניסיונית חדשה ביוטיוב (YouTube) להורדת סרטונים במחשב בעבור משתמשי פרימיום בחלק מהמדינות, בצורה דומה לאפשרות הקיימת בסלולר להורדת סרטונים לשימוש לא מקוון או כאשר יש קליטת אינטרנט בעייתית במכשיר.

אחרי שבחודש הקודם ראינו את חבילת ה-Premium Lite החדשה אותה בוחנת החברה במספר מדינות מצומצם, אנו מקבלים את פיצ’ר הורדת הסירטונים המובנה המגיע גם הוא כפיצ’ר ניסיוני ומוגבל המיועד לשימוש בעבור משתמשי הפרימיום של יוטיוב עד ה-19 באוקטובר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי בדיקה של אתר Android Police, לאחר הפעלת הפיצ’ר הניסיוני, נוסף כפתור הורדה (Download) חדש לסרגל הכלים בחלון הצפיה של המשתמש ביוטיוב. משתמשים יכולים לבחור באיכות הוידאו להורדה עד לרמה של 1080p ולצפות בסרטונים שהורדו דרך עמוד יעודי ביוטיוב, דרכו גם ניתן למחוק את הסרטונים מהזיכרון המקומי במחשב.

אפשרות ניסיונית להורדת סרטונים ביוטיוב (מקור יוטיוב)

פיצ’ר ההורדה החדש של יוטיוב זמין עד ה-19 באוקטובר בצורה ניסיונית בחלק מהמדינות ועבור משתמשי הפרימיום של השירות בלבד, כאשר נכון לעכשיו ישראל אינה נכללת ברשימת המדינות ואי אפשר לדעת האם הפיצ’ר יהפוך לזמין שוב בהמשך.

היכולת להוריד סרטוני יוטיוב צפויה להיות שימושית במיוחד בעבור משתמשים שאין להם גישה קבועה לאינטרנט, כאשר בדומה לאפשרות הקיימת בנטפליקס הם יוכלו להוריד סרטונים לצפיה מראש ללא הצורך לדאוג לחיבור זמין ומהיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים