גוגל בוחנת חבילת פרימיום חדשה ומוזלת ליוטיוב

חברת גוגל (Google) החלה לבחון חבילת פרימיום חדשה ומוזלת למשתמשי יוטיוב בשם “Premium Lite“, זו תצטרף לצמד חבילות הפרימיום הקיימות ותציע למשתמשים אפשרות לצפות בסרטונים ביוטיוב ללא פרסומות במחיר מוזל של 6.99 אירו בעבור משתמשים אירופאיים.

חבילת ה-Premium Lite החדשה אותה בוחנת גוגל בחלק מהמדינות האירופאיות נועדה לספק חלופה לצמד חבילות הפרימיום הקיימות של החברה הזמינות גם בישראל, עם אפשרות להסרת הפרסומות בשירות היוטיוב בלבד, ללא תשלום נוסף על שירות יוטיוב מיוזיק המגיע כברירת מחדל בחבילות הקיימות, עם תג מחיר של 6.99 אירו בחודש, הוזלה של 5 אירו בהשוואה למחיר הרגיל שעומד על 11.99 אירו באירופה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בישראל מעניקה חבילת ה-YouTube Music Premium גישה לשירות המוזיקה של יוטיוב ללא פרסומות עם יכולת האזנה ברקע והורדת מוזיקה להאזנה לא מקוונת במחיר חודשי של 19.90 ש”ח וחבילת ה-YouTube Premium מציעה אפשרויות דומות, בנוסף לצפייה בסרטוני יוטיוב ללא פרסומות, צפייה בסרטונים ברקע והורדות לשירות היוטיוב הרגיל במחיר של 23.90 ש”ח בחודש. בניגוד לחבילה הקיימת, חבילת ה-Premium Lite החדשה תאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים ללא פרסומות, אך ללא אפשרות השמעה ברקע או הורדה של תוכן למכשיר.

מחירי YouTube Premium
תמונה: Google

הקיום של חבילת הפרימיום לייט החדשה הגיוני במיוחד בעבור משתמשים שלא רוצים להשתמש בשירות הסטרימינג למוזיקה של גוגל, אלא רק להימנע מפרסומות ביוטיוב. עם מחיר של 6.99 אירו (כ~27 ש”ח), חבילת הפרימיום לייט החדשה של יוטיוב יקרה יותר מהמחיר אותו משלמים משתמשים ישראליים על חבילת הפרימיום הרגילה והמלאה הכוללת גם את יוטיוב מיוזיק. עם זאת, במידה ומשווים את גודל ההנחה באירופה למחיר החבילה הישראלי מגיעים למחיר של כ~14 ש”ח, ואז נשאלת השאלה הפשוטה – האם הייתם מוכנים לשלם 14 ש”ח בחודש על מנת להימנע מפרסומות ביוטיוב?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים