הוכרז: Nokia G50 – עם מסך 6.8 אינץ’, תמיכה ב-5G וסוללה גדולה במחיר 300 דולר

Nokia G50 (תמונה: Nokia / HMD) Nokia G50 (תמונה: Nokia / HMD)

יצרנית הטלפונים HMD Global מהמרת על המסכים הגדולים במיוחד עם הצגתו של מכשיר ה-Nokia G50, כשמבט מהיר על המפרט הטכני שלו מעיד על כך שמדובר במכשיר שוק נמוך עם מסך וסוללה גדולים ותמיכה ברשתות הדור החמישי (5G), כשהוא מוצע במחיר נמוך יחסית שעומד על 300 דולר.

גולת הכותרת בדגם הנוקיה G50 היא ככל הנראה גודל המסך שלו, שנמדד ב-6.82 אינץ’, ומסתפק ברזולוציית +HD ובהירות מירבית של 450nits. בראש המסך ניתן למצוא שריד לדור ישן יותר של הסמארטפונים – מגרעת בתצורת האות ‘V’, אשר בתוכה מסתתרת מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה-פיקסל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לגב המכשיר נמצא מערך צילום משולש:

  • מצלמה ראשית: חיישן 48 מגה-פיקסל, פוקוס אוטומטי, מפתח צמצם f/1.8.
  • מצלמה משנית: חיישן 5 מגה-פיקסל, צילום בזווית רחבה.
  • מצלמת מאקרו: חיישן 2 מגה-פיקסל.

Nokia G50 – המפרט הטכני

את ביצועי המכשיר מניעה מערכת השבבים Snapdragon 480 של קוואלקום, זו הוצגה בתחילת השנה כפלטפורמת עיבוד המעניקה תמיכה ברשתות 5G עבור השוק הנמוך. היא מיוצרת בטכנולוגיית 8nm LPP ומגיע עם מעבד בעל 8 ליבות Kryo 460 בחלוקה ל-2 ליבות Cortex-A76 חזקות בתדר 2.0GHz ושש ליבות Cortex-A55 חסכוניות בתדר 1.8GHz.

לצד המעבד ניתן למצוא רכיב אחסון מובנה בנפח 128 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD בנפח מירבי של 512GB, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, וסוללת 5,000mAh עם תמיכה בטעינה בהספק 18 וואט דרך חיבור USB-C.

תומך ב-5G וב-NFC

על אף שהמפרט שלו לא יפיל אף אחד מהרגליים, ה-Nokia G50 כולל שני רכיבים חשובים למדי למשתמשים היום, ומציע תמיכה ברשתות 5G וב-NFC, מה שצפוי לאפשר תמיכה בביצוע תשלומים דיגיטליים באמצעותו. מלבד זאת, ניתן למצוא במכשיר גם חריץ בגודל 3.5 מ”מ לאוזניות חוט, תמיכה בבלוטות’ 5.0, סורק טביעות אצבע ביומטרי הממוקם בכפתור הנעילה על גבי המסגרת ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 11, שתזכה לעדכונים של שנתיים קדימה ו-3 שנים של עדכוני אבטחה.

מחיר וזמינות

ה-Nokia G50 זמין להזמנה מוקדמת לתושבי ארה”ב באתר נוקיה, עם מועד השקה צפוי ב-5.10.2021. מחירו של המכשיר עומד על 300 דולרים והוא יהיה זמין בצבעים כחול וזהב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים