הוכרז: Xiaomi Watch Color 2 – עם מסך גדול יותר ועד 12 ימי שימוש

שעון ה-Xiaomi Watch Color 2 (מקור שיאומי)

חברת שיאומי השיקה את ה-Xiaomi Watch Color 2, הדור החדש של שעון ה-Color החכם של החברה המציע מעקב אחרי 117 סוגי פעילות כושר, חיישן GPS מובנה, זמן סוללה של 12 ימים ואפשרות להתקנת אפליקציות על השעון.

שעון ה-Watch Color 2 מחליף את דגם ה-Watch Color המקורי של שיאומי מתחילת 2020, כאשר הוא מגיע עם מסך 1.43 אינץ’ AMOLED גדול במעט ממנו. השעון החדש יהיה זמין ב-3 צבעים לגוף השעון ו-6 צבעים שונים לרצועה, עם למעלה מ-200 תצוגות שעון שונות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לשעונים חכמים אחרים, ה-Color 2 יאפשר מעקב אחרי דופק, שינה ורווית החמצן בדם, כאשר בעבור משתמשים ספורטיביים הוא יציע מעקב אחרי 117 סוגי ספורט שונים, מהם 19 “מקצועיים”. בנוסף, מגיע השעון עם עמידות למים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM) וחיישן GPS כפול מובנה לדיוק גבוה במהלך פעילויות ספורט.

אפליקציות צד ג’ על שעון ה-Xiaomi Watch Color 2 (מקור שיאומי)

בעוד שהשעון יתמוך במכשירי אנדרואיד ו-iOS, היכולת להתקנת אפליקציות חיצוניות על השעון תוגבל למכשירי אנדרואיד בלבד. מבחינת זמן השימוש, סוללת ה-470mAh המובנה צפויה להספיק לפי החברה לעד 12 ימים.

שעון ה- Xiaomi Watch Color 2 החדש יהיה זמין למכירה בסין החל מה-30 בספטמבר במחיר של 999 יואן (כ~497 ש”ח)

בעוד שמרבית השינויים ב-Color 2 החדש קטנים יחסית, עם מסך וסוללה גדולים יותר מה-Color המקורי, היכולת להתקין אפליקציות על השעון מהווה קפיצת מדרגה משמעותית במיוחד לשעון חכם בתג מחיר נמוך כמו ה-Color 2 החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים