דיל: אוזניות Jabra Elite Active 75t ב-529 ש”ח

אוזניות Jabra Elite Active 75t (תמונה: Jabra) אוזניות Jabra Elite Active 75t (תמונה: Jabra)

עדכון: הסתיים

אוזניות ה-True Wireless מדגם Elite Active 75t של Jabra זמינות כעת במבצע מיוחד במחיר של 529 ש”ח עם זמינות ב-5 צבעים ובהזנת קוד הקופון GadgetyKSP באתר KSP, עם אפשרות חלוקה לעד 36 תשלומים ושנתיים אחריות מהיבואן הרשמי, כאשר גם גרסת האוזניות עם מארז הטעינה הנטען באופן אלחוטי זמינה במבצע במחיר של 579 ש”ח.

אוזניות ה-Elite Active 75t הן הגרסה הספורטיבית של אוזניות ה-Elite 75t, והיא מגיעה כדור ההמשך של דגם ה-Elite Active 65t שהגיע קודם לכן. החברה שדרגה את העמידות של האוזניות במים ואבק מתקן IP55 ל-IP57, לתמיכה מתחת למים עד לעומק של מטר אחד למשך חצי שעה, ואף מציעה עליהן אחריות מורחבת של שנתיים לנזקי מים ואבק.

מלבד העמידות המשודרגת של האוזניות, שאר התכונות זהות למעשה לדגם ה-75t הרגיל, כשהן מגיעות עם תמיכה בעוזרות הקוליות של גוגל, אפל ואמזון וזמן שימוש של עד 7.5 שעות בטעינה בודדת ועד 28 שעות בסה”כ יחד עם קופסת הטעינה, המגיעה עם חיבור USB-C ותומכת בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.

אוזניות Jabra Elite Active 75t (תמונה: Jabra)
אוזניות Jabra Elite Active 75t (תמונה: Jabra)

מחירי מבצע ל-Jabra Elite Active 75t

האוזניות זמינות במבצע בשתי תצורות, אשר שונות ביניהן רק בתמיכה בטעינה אלחוטית של מארז הטעינה ובצבעים. הדגם הרגיל זמין במחיר מבצע של 529 ש”ח (במקום 598) ומוצע בצבעים מנטה, כחול, אפור כהה, סיינה (חום) ושחור טיטניום, והדגם עם תמיכה בטעינה אלחוטית למארז הטעינה במחיר של 579 ש”ח (במקום 648) ובצבעים כחול ואפור כהה.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישת ה-Jabra Elite Active 75t

לחצו כאן לדגם עם תמיכה בטעינה אלחוטית


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים