דרופבוקס מציגה פיצ’רים חדשים לאחסון הענן

שלט בחדר האוכל המרכזי של דרופבוקס (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שלט בחדר האוכל המרכזי של דרופבוקס (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת אחסון הענן דרופבוקס (Dropbox) השיקה מספר כלים חדשים בשירות שמציע כיום הרבה יותר מאחסון מידע בלבד. הכלים החדשים כוללים את ה-Dropbox Capture ללכידת מסך ושיתוף עם חברי צוות, Dropbox Replay להוספת תגובות לסרטוני וידאו המאוחסנים בדרופבוקס ולבסוף את ה-Dropbox Shop שיאפשר ליוצרי תוכן למכור את היצירות שלהם ישירות מתוך דרופבוקס.

בעוד שרובנו מכירים את דרופבוקס בעיקר כחברת אחסון קבצים בענן, היא מציעה כיום מגוון כלים נוספים שנועדו לעזור למשתמשים ביתיים ועסקיים, עם פיצ’רים מגוונים דוגמת אלו שנוספו בחודש יולי האחרון, כאשר ההתמקדות הפעם היא על סביבת העבודה המשותפת בין משתמשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הכלי החדש הראשון של החברה הוא ה-Dropbox Capture – פתרון “הכל באחד” חדש לתקשורת ויזואלית בין חברי צוות, המאפשר להחליף את המיילים המרובים בסרטונים קצרים או GIF-ים וצילומי מסך לשימוש נוח יותר המשולב בכלי העבודה המשותפים הקיימים של דרופבוקס. או במילים אחרות, תמונה (או סרטון) אחת שווה יותר מאלף מילים.

לפי החברה, בין 2019 ל-2020 הייתה עליה של כמעט 50% במספר קבצי הוידאו לעריכה שנוספו לשירות, מה שהדגיש את הצורך לשפר את היכולת של משתמשים בקבצי הוידאו עם כלי ה-Dropbox Replay החדש שמשפר את יכולת השיתוף ותגובה על סרטונים המאחוסנים בדרופבוקס.

הכלי החדש מאפשר לשתף בצורה פשוטה סרטונים בין אנשים ללא צורך להוריד אותם מהענן על מנת לצפות בהם או להגיב עליהם בנפרד במייל או מסמך יעודי, כאשר חלון הצפיה החדש בוידאו יאפשר למשתמשים להגיב על הסרטון ישירות ממנו ולשמור על ההערות הללו כחלק מהסרטון עצמו לשימוש מאוחר יותר.

הפיצ’ר האחרון הוא ה-Dropbox Shop, אפשרות חדשה של דרופבוקס בעבור יוצרי תוכן למכירה של יצירות תוכן דיגיטליות המאוחסנות בענן של דרופבוקס בצורה פשוטה, עם יצירת מוצר מכירה חדש ב-3 לחיצות בלבד ומנגנון משלוח אוטומטי ללקוח לאחר המכירה, כאשר המערכת תציע מידע סטטיסטי ונתונים על המכירות בה.

חנות ה-Dropbox Shop (מקור דרופבוקס)

שלושה הכלים החדשים של דרופבוקס מוגדרים כבטא בשלב הנוכחי, כשניתן להשתמש כבר עכשיו בכלי ה-Dropbox Capture, ואילו ה-Dropbox Replay ו-Dropbox Shop זמינים להרשמה מוקדמת בלבד נכון לרגע זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים