גרסת ה-Master Edition של ה-Realme GT מגיעה לישראל במחיר 1,599 ש”ח

Realme GT Master Edition (תמונה: Realme) Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)

את גרסת ה-Master Edition בסדרת ה-Realme GT פגשנו לראשונה לקראת סוף אוגוסט 2021, וכעת מגיעה גרסה זו גם לישראל, ביבוא רשמי של רשת באג, כשהיא מציעה עיצוב חדש, מסך 120 הרץ, מערך צילום משולש ותמיכה בטעינה מהירה במיוחד, ומוצעת במחיר של 1,599 ש”ח.

בשונה ממכשיר הדגל Realme GT אשר סקרנו באתר בעבר, גרסת ה-Master Edition מציעה מפרט טכני שונה, אשר נשען על מערכת השבבים Snapdragon 778 של קוואלקום. בקדמת המכשיר ניתן למצוא מסך בגודל 6.43 אינץ’, עם פאנל תצוגה מסוג Super AMOLED המגיע ברזולוציית +Full HD ומציע קצב רענון גבוה של עד 120 הרץ. המסך תומך ב-100% מטווח הצבעים DCI-P3 ומציע בהירות מירבית גבוהה של עד 1000 ניטים (nits), כאשר קצב דגימת הנגיעה בתצוגה עומד על 360 הרץ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)
Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)

מערך הצילום של ה-Realme GT Master Edition מורכב מ-3 מצלמות בגבו, ומצלמת סלפי עם חיישן 32 מגה-פיקסל בחלקו הקדמי, כאשר במערך הראשי נמצא מצלמת 64 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, ובנוסף גם מצלמת זווית רחבה עם חיישן 8 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.3, המאפשרת צילום בזווית של 119 מעלות, ומצלמת מאקרו עם חיישן 2 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.4, המשמשת לצילום תמונות תקריב ממרחק של על 4 ס”מ ומגיעה ללא ייצוב אופטי. בצד הוידאו מסוגל המכשיר לצלם ברזולוציה מירבית של 4K ב-30 או 60 פריימים בשנייה, עם תמיכה בייצוב תמונה אלקטרוני (EIS).

לצד מערכת השבבים Snapdragon 778 מסתתרים מתחת למכסה הטלפון החדש בגרסה הזמינה בישראל גם זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה בנפח של 256 גיגה-בייט וסוללת 4,300mAh, המציעה תמיכה בטעינת ה-SuperDart המהירה של רילמי בהספק מירבי של 65 וואט דרך חיבור USB-C.

ה-Realme GT Master Edition מוצע במחיר של 1,599 ש”ח, בצבעים אפור וכחול, ברשת באג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים