נטפליקס הזמינה סדרת המשך למופע שנות ה-70 שתתרחש בניינטיז

מתוך

עוד סדרה אהובה חוזרת בגלגול חדש – נטפליקס הזמינה את הקומדיה החדשה “מופע שנות ה-90” (That 90s Show), סדרת המשך ל“מופע שנות ה-70” (That ’70s Show) אשר תתרחש שני עשורים אחרי הרפתקאות ההתבגרות של אריק, דונה, קלסו, פז, ג’קי והייד.

הסדרה תעסוק בדור חדש של משפחת פורמן דרך עיניה של ליאה פורמן, בתם של אריק ודונה. וכן, סביר שנקראה על שמה של הנסיכה ליאה, אליה היה אובססיבי אריק פורמן בשנות ה-70 עם יציאת סרטי “מלחמת הכוכבים”. במהלך קיץ 1995, הנערה ליאה תגיע לפוינט פלייס שבויסקונסון כדי להתגורר עם סבה וסבתה – רד (קורטוורד סמית’) וקיטי (דברה ג’ו ראפ) . כלומר, הקישור לסדרה המקורית היא דווקא בדמויות ההורים שפעמים רבות גנבו את ההצגה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בינתיים לא נמסר האם נזכה לראות גם את המתבגרים מהסדרה המקורית מפציעים בגרסתם הבוגרת. רוב השחקנים מתחזקים כיום קריירות מצליחות. טופר גרייס (אריק) הופיע לאחרונה בסרטו של ספייק לי “שחור על לבן” (BlacKkKlansman) ומככב בסדרה חדשה בשם “Home Economics”. לורה פרפון (דונה) כיכבה במשך 7 עונות בסדרת הלהיט “כתום זה השחור החדש” (Orange Is the New Black). מילה קוניס (ג’קי) הופיעה בסרטים כמו “אמהות רעות” (Bad Moms) ו-“המרגל שזרק אותי” (The Spy Who Dumped Me). וילמר ולדראמה (פז) מככב בשנים האחרונות בסדרה “NCIS”, ובקרוב נשמע את קולו בסרט הבא של דיסני “אנקאנטו” (Encanto). אשטון קוצ’ר זכה להצלחה בסרטים כמו “ג’ובס” (Jobs) ו-“אפקט הפרפר” (The Butterfly Effect), ובשנים האחרונות כיכב בקומדיה של נטפליקס “החווה” (The Ranch) יחד עם דני מסטרסון (הייד).

מסטרסון הוא שם אחד שאפשר לסמוך שלא יגיע להתארח ב”מופע שנות ה-90″. ביוני 2020 השחקן נעצר בחשד לארבעה מקרי אונס, ולאחר תהליך של איסוף ראיות יעמוד בנובמבר השנה למשפט שעונשו המירבי הוא 45 שנים בכלא.

הסדרה החדשה מגיעה מאת היוצרים המקוריים, בוני וטרי טרנר. בהתאם לסדרה אשר תעסוק בדור חדש של המשפחה, גם מאחורי הקלעים נראה סוג של חילופי דורות – אל צמד היוצרים תצטרף גם בתם, לינדזי טרנר, אשר תשמש כתסריטאית.

זהו אינו הספין אוף הראשון שניסו ליצור הזוג טרנר. ב-2002, כאשר הסדרה המקורית עדיין הייתה באוויר, יצרו הצמד את “מופע שנות ה-80”, סדרה שהקשר היחיד שלה לסדרת האם היה רופף בלבד – הדמות הראשית הייתה בן דודו של אריק פורמן שמעולם לא הוזכרה בסדרת האם. הסדרה לא הצליחה לשחזר את ההצלחה ובוטלה אחרי 13 פרקים בלבד. הביטול אינו כואב במיוחד בהתחשב בעובדה שהכוכב שלה, גלן האוורטון, עבר ליצור ולככב בקומדיה המצליחה “פילדלפיה זורחת” (It’s Always Sunny in Philadelphia) שעדיין משודרת ותיכנס השנה לעונתה ה-15.

מבחינת זמנים, “מופע שנות ה-90” תתרחש 15 שנה לאחר סיום הסדרה המקורית שנחתמה בחצות של ערב הסילבסטר, 1980. אם בא לכם להרגיש קצת זקנים, “מופע שנות ה-70” עלתה לשידור ב-1998 והתרחשותה החלה ב-1976, פער של 22 שנים בין עליית הסדרה לתקופת העלילה. מאז עלתה לשידור ועד היום הספיקו לעבור כבר 23 שנים.

העונה הראשונה של “מופע שנות ה-90” תמנה 10 פרקים וטרם נמסר מתי תעלה לשידור בנטפליקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים