דיל: ראוטר Huawei AX3 עם WiFi 6 ב-249 ש”ח

נתב Huawei AX3 (תמונה: Huawei) נתב Huawei AX3 (תמונה: Huawei)

נתב ה-Huawei AX3 מגיע זו פעם נוספת למבצע, כחצי שנה לאחר המבצע האחרון בו הופיע ב-299 שקלים, וכעת הוא זמין במחיר נמוך עוד יותר של 249 ש”ח, כאשר הוא מציע תמיכה ב-WIFI 6 לקבלת ביצועים גבוהים ומשתמש במעבד מרובע ליבות. את הנתב תוכלו למצוא בהנחה בשימוש בקוד הקופון GadgetyKSP באתר KSP – ההנחה תופיע בעגלת הקניות.

הנתב משתמש ב-4 אנטנטת הניתנות לקיפול וכולל 4 יציאות רשת Gigabit לתמיכה במהירות של עד 1000 מגה-ביט בשנייה, שלוש מתוכן הן יציאות LAN לרשת הביתי והאחרונה מוגדרת כחיבר WAN. תקן ה-WIFI 6 של וואווי בו תומך נתב ה-AX3 מאפשר עוצמת שידור משופרת שתעזור להגיע למרחקים גדולים יותר בבית, זאת בנוסף לתמיכה בתדרי 2.4GHz ו-5GHz, כאשר מהירות התעבורה עומדת על עד 2402Mbps לתדר ה-5GHz ועד 574Mbps לתדר ה-2.4GHz.

את הנתב ניתן לנהל באמצעות ממשק בדפדפן על המחשב או דרך אפליקציות, דרכם ניתן להפעיל הגדרות כלליות לרשת הביתית וגם הגדרות אבטחה כמו “בקרת הורים” להגבלת זמן השימוש ברשת הביתית במכשירים מסוימים המתחברים לרשת.

לחצו כאן למידע נוסף על הנתב ולרכישה 


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים