הוכרזו: VIVE Flow – משקפי המציאות המדומה החדשים של HTC

משקפי המציאות המדומה VIVE Flow (מקור VIVE)

חברת HTC Vive, אחת מהחברות הגדולות ביותר בתחום פתרונות המציאות המדומה, הכריזה במהלך אירוע ה-VIVECON 2021 על צמד משקפי מציאות מדומה. ה-VIVE Pro 2 יהיה מיועד לשוק הביתי ומשקפי ה-VIVE Focus 3 לשוק העסקי, כשהם מגיעים עם תצוגת 5K וזווית צפיה משופרת של 120 מעלות.

את משקפי ה-VIVE Flow החדשים הספקנו לראות בהדלפה עוד בטרם ההכרזה, כאשר עכשיו אנו מקבלים את מלוא המידע הרשמי משקפי המציאות המדומה החדשים של VIVE, המצטרפים לדגמי ה-VIVE Pro 2 ו-VIVE Focus 3 שהושקו מוקדם יותר השנה, ומגיעים כדגם הזול של החברה המיועד לאנשים שנמנעו מלרכוש כאלו עד היום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המשקפיים החדשים נועדו להיות קלים וקומפקטיים במיוחד עם מבנה מתקפל ומשקל של 189 גרם בלבד, כאשר על מנת להשתמש בהם יש צורך במקור כוח חיצוני דוגמת סוללה ניידת. בזמן ההשקה שלהם, המשקפיים החדשים יתמכו בכ-100 אפליקציות ייעודיות מחנות ה-VIVEPORT של החברה, עם צפי ל-150 עד סוף השנה, כאשר אפשר למצוא ביניהן אפליקציות יעודיות למדיטציה ועוד.

משקפי המציאות המדומה VIVE Flow (מקור VIVE)

משקפי ה-Flow החדשים מיועדים לשימוש עם מכשירי אנדרואיד נתמכים, כאשר הם מגיעים עם 4GB זיכרון ואחסון של 64GB. מבחינת התצוגה, המשקפיים מציעים רזולוציית 3.2K עם 2 מסכי 2.1 אינץ’ ברזולוציית 1600×1600 כל אחד, עם  זווית צפיה של 100 מעלות ותדר רענון של 75Hz. בתחום האודיו המשקפיים משלבים צמד רמקולים מובנים עם תמיכה ב-spatial audio ותמיכה באוזניות Bluetooth.

משקפי ה-VIVE Flow החדשים זמינים למכירה בהזמנה מוקדמת במחיר של 499 דולר (כ~1609 ש”ח), עם צפי משלוח מחודש נובמבר הקרוב.

על פניו נראה כי משקפי ה-Flow החדשים של Vive יצברו לא מעט לקוחות בזכות המבנה המתקפל והנוח לנשיאה שלהם, כאשר ה”חיסרון” היחיד הוא מראה “עיני החרק” אותו הם מעניקים למי שלובש אותם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים