כך תצפו באירוע ההכרזה של אפל על המקבוקים החדשים

אירוע ההשקה של אפל ב-18.10 (מקור אפל)

הערב (ב’, 18.10) אפל תציג לראשונה את מחשבי ה-Macbook החדשים אשר יחליפו את הדגמים שהוצגו בשנה שעברה, ובזמן שבשנה שעברה ראינו קפיצה משמעותית בביצועים ובחיי הסוללה בזכות המעבר למערכת השבבים תוצרת הבית, השנה אנחנו נקבל את גרסתה השנייה. כל המידע נמצא כרגע בגדר שמועה בלבד כמובן, כשאפל עצמה עדיין לא אישרה שום פרט אודות המוצרים שייחשפו בהכרזה.

בגזרת ההדלפות, אפל צפויה לחשוף זוג מחשבי מקבוק פרו חדשים בגדלי 14 ו-16 אינץ’, כשגרסה נסיונית של המכשירים עם מסך בקצב רענון של 120 הרץ כבר נמצאת בפיתוח, אך לא בטוח האם נראה את קצב הרענון הגבוה בגרסה הסופית בשלב זה. בנוסף, שניהם עתידים להשתמש במערכת השבבים M1X שתוצג באירוע, אשר תחליף את מערכת ה-M1 משנה שעברה ותשפר את הביצועים אף יותר.

המצלמה שבחזית לשיחות וידאו תגיע באיכות Full HD, כשפס המגע הייעודי (Touch Bar) יוסר, וכך גם המיתוג הקדמי עם השם “Macbook Pro” אשר ממוקם בשול התחתון. הסיבה לכך כנראה תהיה עקב צמצום השוליים באופן דרסטי, מה שלא ישאיר מקום למיתוג המדובר. בנוסף, כבר מסתובבות ברשת לא מעט הדמיות המציגות את המקבוק הבא עם מגרעת בחלקו העליון, שתאפשר לשלב את מצלמת ה-Face ID בחלק העלייון ללא צורך בשול גדול, אך לא שמענו על כך יותר מידי מעבר להדמיות.

לצד מחשבי המקבוק, אפל עשויה להכריז גם על אוזניות ה-AirPods 3 להן ציפינו כבר באירוע הקודם של האייפונים, כשאלו יחליפו את אוזניות ה-AirPods 2 הרגילות מ-2019 עם עיצוב מעודכן וקומפקטי יותר. יחד עם זאת, ההדלפות מגלות לנו גם על האפשרות להצגה של מחשב Mac Mini חדש באירוע, אשר יחליף את דגם ה-Mac Mini 2020 לטובת שימוש במערכת ה-M1X במקום ה-M1.

באירוע תוכלו לצפות היום ב-8 בערב (שעון ישראל) דרך הוידאו שמצורף בראש הכתבה, באתר החברה בלחיצה כאן או דרך אפליקציית Apple TV.

הצטרפו לקבוצת הטלגרם כדי לשוחח עם חברי האתר בזמן האירוע >> https://t.me/GadgetySocial


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים