טלוויזיות ה-LG QNED Mini LED ברזולוציית 4K ו-8K מגיעות לישראל

טלוויזיית LG QNED 8K דגם 2021 (צילום: רונן מנדזיצקי) טלוויזיית LG QNED 8K דגם 2021 (צילום: רונן מנדזיצקי)

חברת LG משיקה את סדרת טלוויזיות ה-LG QNED Mini LED המתקדמות של החברה בישראל, טלוויזיות המשלבות את טכנולוגיות ה-Quantum dot ו-NanoCell יחד עם תאורת Mini LED אחורית לקבלת איכות תצוגה גבוהה יותר, כאשר ארבעת הדגמים החדשים מגיעים לארץ ברזולוציית 4K ובגדלים של 65 ו-75 אינץ’ וברזולוציית 8K עם גדלים של 75 ו-86 אינץ’.

טלוויזיות ה-QNED החדשות של LG הוכרזו בתערוכת CES 2021 בינואר 2021, כאשר הדגמים החדשים שמגיעים לארץ מצטרפים לדגמי ה-OLED, NanoCell ו-UHD של החברה שהושקו מוקדם יותר השנה. למעשה, טלוויזיות ה-QNED משלבות את שלוש הטכנולוגיות המתקדמות כיום בשוק לכדי מוצר אחד, בהן טכנולוגיות ה-Quantum dot ו-NanoCell המוכרות של LG, יחד עם תאורת Mini LED אחורית המורכבת מעד 30 אלף נוריות LED זעירות היוצרות 2500 אזורי תאורה נפרדים על המסך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ארבעה הדגמים החדשים שמגיעים לארץ נחלקים לצמד דגמי ה-QNED 8K המגיעים בגדלים של 75 ו-86 אינץ’, וזוג דגמי QNED 4K הזמינים בגדלים של 65 ו-76 אינץ’. למרות שהדגמים חולקים לא מעט תכונות, כמו תדר רענון של 100Hz, דגמי ה-8K מגיעים עם מפרט חזק יותר המבוסס על מעבד ה-α9 דור 4 העדכני של החברה עם מערכת שמע של 4.2 ערוצים בעוצמה כוללת של 60W, זאת לעומת דגמי ה-4K שמגיעים עם מעבד α7 דור 4 ומערכת שמע של 2.2 ערוצים בעוצמה כוללת של 40W.

טלוויזיות ה-LG QNED Mini LED (מקור LG)

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל, מסר:

מסכי ה-QNED מצטרפים לליין המסכים הרחב והאיכותי שלנו, המאפשר לכל צרכנית וצרכן לרכוש את המסך הנכון ביותר עבורו. עם 30,000 נורות LED במסך ה-8K, צבעים עשירים ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות, ליין ה-QNED מספק חווית צפייה בהירה וצבעונית הטובה ביותר בטלוויזיות ה-LCD.

מסכי ה-QNED מצטרפים לליין מסכי ה-OLED של LG, מסכי הטלוויזיה המובילים והאיכותיים בעולם, ולסדרות ה-NanoCell וה-UHD. כל אלו יחדיו מייצרים את המגוון הרחב ביותר של מסכי טלוויזיה, במנעד רחב של מחירים וגדלים, ללא התפשרות על חווית הצפייה.

גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י אלקטרוניקה, מסר:

מסכי ה-QNED מצטרפים למשפחת LG כמובילים בקטגוריית ה-Mini LED. טכנולוגיית ה-Quantum Dot NanoCell, המאפשרת לצופה לראות עושר ודיוק בכל צבע וצבע, בשילוב תאורת ה-LED האחורית, מייצרים חוויה יוצאת מן הכלל וייחודית למסכי ה-QNED.

כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י, אנו פועלים על מנת לשפר ולתת ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר. כמו במוצרים רבים של חברת LG, גם ברכישת מסך QNED ייהנו הצרכנים מ-3 שנות אחריות מלאה ומשירותים ייחודים נוספים כגון: אספקה והתקנה במעמד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי, כל זאת מתאפשר בזכות שירות In house  של כל מערך ההפצה והשירות, והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות.

https://www.youtube.com/watch?v=xDfC2HcQNW4

מחירי טלוויזיות LG QNED 2021 בישראל

טלוויזיות ה-LG QNED Mini LED החדשות זמינות למכירה במחירים של:

  • דגם ה-65QNED91PVA מסדרת ה-QNED91 4K ובגודל 65 אינץ’, במחיר של 7290 ש”ח.
  • דגם ה-75QNED90PVA מסדרת ה-QNED90 4K ובגודל 75 אינץ’ במחיר של 12990 ש”ח.
  • דגם ה-75QNED99PVA מסדרת ה-QNED99 8K ובגודל 75 אינץ’ במחיר של 22990 ש”ח.
  • דגם ה-86QNED99PVA מסדרת ה-QNED99 8K ובגודל 86 אינץ’ במחיר של 29900 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים