טעינה מהירה ב-45W עשויה לחזור למכשיריה של סמסונג עם ה-Galaxy S22 Ultra

קונספט ל-Galaxy S22 Ultra קונספט ל-Galaxy S22 Ultra (תמונה: Letsgodigital)

בעוד שרבות מיצרניות הטלפונים הסיניות משדרגות את קצבי הטעינה של מכשיריהן לרמות גבוהות במיוחד, אשר מאפשרות טעינה מלאה תוך חצי שעה ואף פחות מכך, שתיים מהשחקניות המשמעותיות ביותר בעולם – אפל וסמסונג – שומרות על קצבי טעינה שכבר לא נתפשים כמהירים נכון לשנת 2021. סמסונג אמנם קפצה להספק טעינה של 45 וואט עבור כמה ממכשיריה בעבר, אך נכון להיום מכשירי הדגל האחרונים שלה, בהם סדרות ה-Galaxy S21, ה-Galaxy Z Flip 3 וה-Galaxy Z Fold 3 כולם תומכים בהספק טעינה מירבי של 25 וואט בלבד, כשאפל שומרת על הספק טעינה דומה גם במכשיריה.

הדברים עשויים להשתנות בשנה הבאה, כאשר לפי הדלפה חדשה המגיעה מטעם המדליף המוכר Ice Universe, סמסונג תחזור להספק טעינה של 45 וואט לפחות עבור אחד מהדגמים בסדרת הדגל הקרובה שלה, ככל שמדובר ב-Galaxy S22 Ultra. המדליף מציין כי הסוללה במכשיר תגיע בקיבולת של 5,000mAh, ובכך מאשר פעם נוספת את מה שלמדנו מתוך הדלפה קודמת בנושא, ומוסיף לכך כי הטעינה המהירה של דגם האולטרה הבא תאפשר להשיג 70 אחוזי סוללה בטעינה של 35 דקות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לא מדובר בקצב הטעינה המהיר ביותר שקיים בשוק כיום, כשבשיאומי החלו לאחרונה לשווק את דגם ה-Xiaomi 11T Pro עם טעינה בהספק של 120 וואט, שיאפשר טעינה מלאה (מ-0 ל-100%) תוך פחות מ-20 דקות, אך תהיה זו התקדמות של סמסונג בנושא הטעינה, כשהשאלה הנותרת בערפל נוגעת לקצב הטעינה האלחוטית בו יתמכו מכשירי הדגל הבאים שלה.

עיצוב המכשירים עדיין לא ידוע באופן מלא, אך באתר LetsGoDigital אספו את השמועות שהצטברו בנושא ה-Galaxy S22 Ultra עד כה והרכיבו מתוכם עיצוב אפשרי למכשיר – מדובר בשלב זה בקונספט בלבד כמובן:

קונספט ל-Galaxy S22 Ultra
קונספט ל-Galaxy S22 Ultra (תמונה: Letsgodigital)

סדרת ה-Galaxy S22 – המפרט הטכני

הדלפה קודמת כבר הספיקה לחשוף לא מעט על המכשירים שירכיבו את סדרת הגלקסי S22 שתוצג בתחילת השנה הבאה, ומזו למדנו כי סמסונג מתכננת לשנות את גדלי המסכים על מנת ליצור בידול גדול יותר בין כל אחד מהדגמים בסדרה:

  • מסך ה-Galaxy S22 יגיע בגודל של 6.06 אינץ’, לעומת 6.2 אינץ’ ב-S21, עם תצוגת AMOLED LTPS ברזולוציית +Full HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.
  • מסך ה-Galaxy S22 Plus יגיע בגודל של 6.55 אינץ’, לעומת 6.7 אינץ’ ב-S21 פלוס, עם תצוגת AMOLED LTPS ברזולוציית +Full HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.
  • מסך ה-Galaxy S22 Ultra יגיע בגודל של 6.81 אינץ’, בדומה ל-S21 אולטרה, עם תצוגת AMOLED LTPO הצפויה לספק תגובה טובה יותר וחיסכון מוגבר בחשמל. היא תגיע ברזולוציית +Quad HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.

השינויים במסך צפויים לגרור עימם גם עדכונים בצד הסוללות, כאשר דגם ה-Galaxy S22 צפוי להגיע עם סוללה בקיבולת 3800mAh (בהשוואה ל-4000mAh ב-S21), כאשר ה-Galaxy S22 Plus צפוי להגיע עם סוללת 4600mAh (במקום 4800mAh ב-S21 פלוס), וה-Galaxy S22 Ultra צפוי לשמור על קיבולת סוללה של 5000mAh.

בצד הצילום צפויים דגמי ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Plus להגיע עם מערך הכולל 3 מצלמות ומורכב מחיישן 50 מגה-פיקסל ראשי וזוג חיישני 12 מגה-פיקסל, שישמשו לצילום תמונות בזווית רחבה ולביצוע זום אופטי עד פי 3, בעוד דגם ה-Galaxy S22 Ultra צפוי לשלב מערך צילום עם 4 מצלמות, הכוללות חיישן 108 מגה-פיקסל ראשי ו-3 חיישני 12 מגה-פיקסל, שישמשו לצילום תמונות בזווית רחבה וביצוע זום אופטי של עד פי 10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים