חברת SteelSeries הכריזה על אוזניות הגיימינג +Arctis 7 עם עד 30 שעות סוללה

אוזניות Arctis 7P Plus (מקור SteelSeries)

יצרנית מוצרי הגיימינג SteelSeries הכריזה על צמד האוזניות Arctis 7 Plus ו-Arctis 7P Plus, גרסאות 2021 המשודרגות של אוזניות ה-Arctis 7, המגיעות עם זמן סוללה משופר של עד 30 שעות שימוש ומחבר USB-C עדכני, כאשר הן משתמשות במתאם 2.4GHz אלחוטי על מנת לספק אודיו עם זמני שיהוי נמוכים במיוחד ליצירת חווית גיימינג משופרת.

צמד אוזניות ה-Arctis 7 Plus מגיעות כגרסה חדשה יותר לדגם ה-Arctis 7 הקודם של החברה, כאשר הן שומרות על המבנה והעיצוב שלהן עם מיקרופון ClearCast נשלף היושב בתוך כרית האוזן, אך משדרגות את חיבור הטעינה ל-USB-C ואת זמן הסוללה מ-24 שעות לעד 30 שעות, עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת 3 שעות משחק בטעינה של 15 דקות בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שני דגמי האוזניות מתאימים למגוון פלטפורמות כמו מחשבים, קונסולות מכשירי סלולר ועוד, עם מתאם ה-USB-C האלחוטי המיועד לספק אודיו עם זמן שיהוי נמוך במיוחד בטווח של 12 מטר. דגם ה-Arctis 7 Plus מיועד לשימוש כללי ומגיע בצבע שחור בלבד, בעוד דגם ה-Arctis 7P Plus מיועד במיוחד בעבור קונסולות הפלייסטיישן, כשהוא מציע תמיכה בטכנולוגיית האודיו 3D של סוני וזמין בצבעים שחור או לבן. בנוסף, החברה עדכנה את טכנולוגיית האודיו ההיקפי שלה ל-Sonar בדגמים החדשים, לקבלת אודיו ב-7.1 ערוצים וירטואלים.

אוזניות ה-Arctis 7P Plus וה-Arctis 7 Plus החדשות זמינות במחיר של החל מ-170 דולר.

אוזניות Arctis 7 Plus (מקור SteelSeries)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים