מוצרי הגיימינג של SteelSeries מגיעים לישראל באופן רשמי

SteelSeries SteelSeries

חברת ביקונקט טכנולוגיות, יבואנית מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים, משיקה בישראל את מותג הגיימינג הדני SteelSeries עם מגוון רחב של מוצרים הכוללים אוזניות, מקלדות, עכברים ועוד.

רונן ברקוביץ, מנכ”ל ביקונקט, מציין כי “שוק הגיימינג העולמי מגלגל למעלה מ- 130 מיליארד דולר בשנה ובישראל השוק מגלגל כ- 70 מיליון שקלים עם צמיחה דו ספרתית משנה לשנה. זו הסיבה שלאחר בדיקה מעמיקה החלטנו לחדור לשוק זה אשר צפוי לצמוח בקצבים גבוהים ומאופיין בישראל עד כה בשני מותגים חזקים. כניסתה של SteelSeries תגביר את התחרות, תוריד מחירים ותאפשר לגיימרים לבחור את המוצרים המתאימים להם ביותר“.

ההשקה בישראל כוללת לא פחות מ-36 מממוצרי SteelSeries הכוללים סדרות של עכברים, מקלדות, אוזניות, פדים לעכבר ועוד.

אוזניות גיימינג Arctis

בתחום האוזניות אנחנו מקבלים לא פחות מ-7 דגמי אוזניות, חלקם חוטיים וחלקם אלחוטיים:

  • אוזניות Arctis 3 – הדגם הבסיסי מבין האוזניות של החברה שמגיע עם חיבור חוטי המתאים למחשבים וקונסולות עם מיקרופון ClearCast לאיכות דיבור גבוהה בזמן משחקים ודרייברי S1 לאיכות שמע גבוהה – מחיר מומלץ 369 ש”ח.
  • אוזניות Arctis 3 Bluetooth – הגרסה האלחוטית לדגם ה-Arctis 3 המאפשר חיבור אלחוטי למגוון רחב של קונסולות ומחשבים לחווית גיימינג איכותית – מחיר מומלץ 599 ש”ח.
  • אוזניות Arctis 5 – אוזניות חוטיות בעלות תאורת RGB מובנת המגיעות עם מיקרופון ClearCast ובתוספת טכנולוגיית DTS Headphone:X 7.1 לסראונד היקפי עם מתאם USB ChatMix המאפשר להתאים את עוצמת הסאונד בין המשחק עצמו לשיחות בין השחקנים – מחיר מומלץ 469 ש”ח.
  • אוזניות Arctis 7 – אוזניות אלחוטיות ללא שיהוי (lag free) המאפשרות שימוש רצוף של עד 15 שעות עם טכנולוגיית DTS Headphone:X 7.1 לסראונד הקפי מיקרופון ClearCast נשלף היושב בתוך כרית האוזן כשהן מגיעות גם עם כרטיס קול USB ותומכות בתוכנת ה-SteelSeries Engine 3 להתאמת חווית השימוש בהם – מחיר מומלץ 799 ש”ח.
  • אוזניות Arctis Pro – סדרת הפרימיום של החברה בעלות מבנה מעוצב ומלוטש העשוי סגסוגת פלדה ואלומיניום עם טכנולוגיית DTS Headphone:X v2.0 לסראונד הקפי, מיקרופון ClearCast ותאורת RGB מובנת – מחיר מומלץ 959 ש”ח.
  • אוזניות Arctis Pro Wireless – הגרסה האלחוטית לדגם ה-Artics Pro שנבחרה על ידי אתר CNET לאוזניות הגיימינג האלחוטיות הטובות ביותר כשהן משלבות בין 2 אפשרויות חיבור אלחוטי, SteelSeries 2.4G לחיבור למחשב באמצעות מתאם יעודי המציע טווח של עד 12 מטר ו-Bluetooth למערכות ניידות כאשר ניתן לשלב בין הטכנולוגיות – מחיר מומלץ 1890 ש”ח.
  • אוזניות Arctis Pro עם GameDAC – דגם האוזניות האחרון הוא גרסה מיוחדת של אוזניות ה-Artics Pro החוטיות שמגיע עם GameDAC, ממיר אודיו דיגיטלי לאנלוגי (DAC) באיכות גבוהה המשתמש בשבב ESS Sabre 9018 ומגיע עם מסך OLED להתאמה של האוזניות ישירות מה-DAC. הסט הופך לאוזניות הגיימיג הראשונות שמקבלות את אישור ה-Hi-Res Audio לאיכות שמע גבוהה ואיכותית במיוחד –  מחיר מומלץ 1349 ש”ח.
אוזניות Arctis Pro עם GameDAC (מקור steelseries)
אוזניות Arctis Pro עם GameDAC (מקור steelseries)

מקלדות גיימינג Apex

בתחום מקלדות הגיימינג אנו מקבלים 3 דגמים חוטיים:

  • מקלדת Apex 150 – מקלדת גיימינג עמידה בפני נוזלים עם שכבה דוחת מים פנימית עם מקשים Quick Tension של החברה ו-5 אזורי תאורת RGB מובנים הניתנים לתכנות דרך התוכנה הנלוות – מחיר מומלץ 369 ש”ח.
  • מקלדת Apex M750 TKL – מקלדת Tenkeyless ללא כפתורי מספרים לשימוש יעודי בעבור משחקי מחשב עם מקשי QX2 מכניים ומבנה עשוי סגסוגת אלומיניום לשמירה על משקל קל ועמידות גבוהה כאשר היא מגיעה עם תאורת RGB נפרדת בעבור כל מקש וטכנולוגיית PrismSync של החברה – מחיר מומלץ 689 ש”ח.
  • מקלדת Apex M750 Prism – גרסה בגודל מלא של ה-M750 TKL עם פד מספרים מלא  – מחיר מומלץ 789 ש”ח.

עכברי גיימינג Rival

בתחום עכברי הגיימינג אנו מקבלים 7 דגמים חוטיים ואלחוטיים:

  • עכבר Rival 110 – עכבר גיימינג בעל עיצוב ארגונומי המתאים לסגנונות אחיזה מרובים עם חיישן TrueMove1 אופטי מדויק, 6 כפתורים ניתנים לתכנות ותאורת Prism RGB עם GameSense המגיבה להתרחשות במשחקים  – מחיר מומלץ 199 ש”ח.
  • עכבר Rival 310 – עכבר גיימינג ברמת eSport עם חיישן TrueMove3 ומקשי Split-Trigger בעלי שיהוי נמוך עם 6 כפתורנים ניתנים לתכנון ותאורת Prism RGB מובנת של החברה – מחיר מומלץ 339 ש”ח.
  • עכבר Rival 500 – עכבר גיימינג המציע 15 כפתורנים ניתנים לתכנות עם חיישן PixArt PMW3360 כשהוא כולל גם מנוע רטט פנימי להתראות בעבור המשתמש – מחיר מומלץ 399 ש”ח.
  • עכבר Rival 600 – עכבר גיימינג תחום ה-eSport עם מערכת חיישנים כפולה+TrueMove3 לדיוק גבוהה במיוחד, עם 8 אזורי תאורת RGB עצמאיים ומערכת משקולות פנימית לכיוון המשקל האופטימלי בטווח של 96 גרם ועד 128 גרם – מחיר מומלץ 429 ש”ח.
  • עכבר Rival 650 – גרסה אלחוטית ל-Rival 600 עם מערך חיישנים כפול +TrueMove3  וטכנולוגיית Quantum Wireless בתדר 2.4GHz ובתדירות של 1000Hz על מנת לספק זמני שיהוי (latency) נמוכים במיוחד בעבור שחקני eSports עם סוללה המספיקה לעד 24 שעות עם טכנולוגיית טעינה מהירה המאפשרת זמן שימוש של יותר מ-3 שעות בטעינה של 5 דקות בלבד ויותר מ-10 שעות בטעינה של 15 דקות – מחיר מומלץ 629 ש”ח.
  • עכבר Rival 710 – עכבר בדירוג Elite Performance עם חיישן TrueMove3 המכיל מסך OLED מובנה לקבלת מידע והתראות ומשחקים יחד עם מנוע רטט פנימי שמגיע במבנה מודולרי הניתן להתאמה על ידי המשתמש ו-2 אזורית תאורת RGB מובנים  – מחיר מומלץ 479 ש”ח.
  • עכבר Sensei 310 – עכבר גיימינג המיועד למשתמשים שמאליים וימניים עם חיישן TrueMove3, מקשי split-trigger ומתגי Omron כשהעכבר שם דגש על נוחות שימוש מקסימלית תוך כדי שהוא מגיע עם תאורת Prism RGB מובנת  – מחיר מומלץ 339 ש”ח.
עכבר Sensei 310 (מקור steelseries)
עכבר Sensei 310 (מקור steelseries)

ביחד עם העכברים הרבים יושקו גם מגוון משטחי עכבר איכותיים המספקים דיוק גבוהה בעבור שחקני המחשב כשטווח המחירים ינוע בין 69 ש”ח ל-299 ש”ח בהתאם לסוג וגודל המשטח.

ככל שתחום הגיימינג וה-eSport מתפתחים, גדלה גם תעשיית הציוד ההיקפי הסובב אותם שנועד לאפשר יתרון עבור שחקני המחשב. לפי החברה, ציוד טוב לא יהפוך שחקן רע לטוב אבל יכול להפוך שחקן טוב לאדיר, וזה נכון בסופו של דבר לכל תחום היום בו יש כלים מקצועיים יעודיים וכלים “פשוטים”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים