סטיקר ה-Add Yours של אינסטגרם מאפשר לפרסם סטורי כתגובה לסטורי קיים

לוגו אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) השיקה רשמית את סטיקר ה-Add Yours, שמצטרף לרשימת הסטיקרים אותם משתמשים יכולים להוסיף לסטורי שלהם בפלטפורמה של החברה ומאפשר למשתמשים אחרים להגיב לסטיקר וליצור סטורי משלהם.

אחרי שאינסטגרם השיקה את פיצ’ר ה-Stories links לפני כשבוע, החברה מוציאה כעת את אפשרות סטיקר ה-Add Yours, שהיה פעיל עד כה רק במסגרת תכנית בטא סגורה למשתמשים ביפן ואינדונזיה. כעת מאפשרת החברה לכל המשתמשים לגשת לפיצ’ר, על מנת שיוכלו להוסיף את הסטיקר החדש שיקשר בין המשתמשים לשם יצירה של דיון ציבורי באמצעות הסטוריז.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מעתה משתמשים יוכלו לבחור להוסיף לסטורי גם את את סטיקר ה-Add Yours, כאשר משתמשים אחרים שרואים אותו בסטורי שלהם יוכלו לפתוח אותו ולהגיב לסטיקר עם סטורי משלהם, אליו אפשר לקבל גישה מהירה מהסטיקר. עם פתיחת הסטיקר, ניתן יהיה לראות אילו משתמשים הגיבו בסטורי משלהם, ולהצטרף לשיחה.

אינסטגרם ממשיכה לחדש ולהוסיף אפשרויות עריכה ושדרוג לסטורי של המשתמשים ברשת החברתית, כאשר סטיקר ה-Add Yours מציע אפשרות שונה מאלו שהיו זמינות עד כה, עם אפשרות ליצור “שרשור” של סטוריז ממשתמשים שונים תחת אותו הסטיקר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים