דיווח: Xiaomi 12 יציע מצלמה ראשית חדשה וטעינה בהספק 100 וואט

Xiaomi 11T (תמונה: Xiaomi) Xiaomi 11T (תמונה: Xiaomi)

לפני פחות משבועיים נחת בארץ מכשיר ה-Xiaomi 11T Pro, ונראה כי בעוד כחודש כבר יגיע מחליפו מסדרת ה-Xiaomi 12 עם מצלמה ראשית משופרת וטעינה סופר מהירה בהספק של 100 וואט. ההדלפה הנוכחית, אותה מביא המדליף המוכר Digital Chat Station, חושפת את הפרטים כבר עכשיו, וגם רומזת לאירועים הקרובים שיגיעו בחודשי נובמבר-דצמבר.

על פי הציוץ האחרון של המדליף, במידה ופחות אכפת לכם מזום למרחקים ומצילום בזווית סופר רחבה, הדגם הסטנדרטי מסדרת ה-Xiaomi 12 לגמרי יספק אתכם. לטענתו, המכשיר יכלול מצלמה ראשית חדשה ברזולוציית 50 מגה פיקסל שתחליף את מצלמת ה-108 מגה פיקסל שמתפקדת בדור הנוכחי, כשהיא עתידה להביא עימה איכות צילום טובה יותר באופן כולל בהשוואה לדור הנוכחי.

עוד חושף המדליף כי המכשיר צפוי לכלול סוללה בקיבולת גבוהה אך אינו מציין בדיוק כמה, כשלדבריו גופו של ה-Xiaomi 12 ימשיך להגיע במבנה דקיק על אף קיבולת הסוללה המוזכרת. את הסוללה הזו ניתן יהיה להטעין בהספק גבוה של עד 100 וואט, אשר מהווה ירידה קלה מההספק הגבוה אף יותר של ה-Xiaomi 11T Pro, המציע טעינה מהירה בהספק מירבי של 120 וואט, אך כנראה שהדבר נובע מכך שאנחנו משווים דגם מסדרת הפרו לדגם סטנדרטי.

את ה-Xiaomi 12 צפויה החברה להפעיל באמצעות מערכת השבבים Snapdragon 898 שתוצג באירוע הקרוב של קוואלקום התופס מקום ב-30 בנובמבר, שם תחשוף יצרנית השבבים את החידושים המתקדמים ביותר שלה למערכת השבבים, שתוביל כנראה גם את סדרת ה-Galaxy S22 שתוצג בפברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים