רשמי: Realme תיכנס לשוק מכשירי הדגל ותתחרה ראש בראש מול אפל וסמסונג

שלט רילמי צילום: רונן מנדזיצקי

עם יותר מ-100 מכשירים בפורטפוליו שלה ומכירתם במגוון שווקים מסביב לעולם, רילמי (Realme) הכריזה לאחרונה על כניסתה הרשמית לשוק מכשירי הדגל במטרה להתחרות מול הגדולות ביותר בשוק כמו אפל, סמסונג ושיאומי. את המידע החדש מפרסם מנכ”ל ומייסד החברה סקיי לי (Sky Li) בציוץ בטוויטר, שם הוא חושף כי החברה תציג מכשיר שוק גבוה במחיר של יותר מ-800 דולר.

נכון לרגעים אלו, רילמי מחזיקה במכשיר דגל מוביל אחד כרגע בשם Realme GT 5G, כשזה הוצג בחודש מרץ האחרון והוא היחיד מבית החברה שכולל את מערכת השבבים המתקדמת ביותר מבית קוואלקום (Snapdragon 888). לפני כחודשיים בלבד החברה הציגה לנו את ה-Realme GT Neo2, אך לעומת השם המתקדם, לא מדובר במכשיר דגל וזה כולל למעשה את מערכת השבבים Snapdragon 870 המעט פחות חזקה.

בנוסף לחשיפת המידע החדש, שאל לי את עוקביו למה הם מצפים ממכשיר דגל מבית החברה, ואלו הציעו מגוון שינויים שיוכלו להיכלל בו על מנת להפוך את האחרון לאטרקטיבי יותר. בין היתר, הוצעו רעיונות למה לא לעשות כמו “אל תשתמשו במערך צילום המורכב מחיישני 2 מגה פיקסל”, או “תפחיתו את האפליקציות המיותרות שמגיעות עם המכשיר מהקופסה”. את זוג המאפיינים הללו ניתן למצוא כיום במכשירי רילמי, כשהם כוללים לא מעט אפליקציות שלא בהכרח תשתמשו בהן כבר מהקופסה ומגיעים עם חיישני 2 מגה פיקסל כחלק ממערך הצילום.

שמועות אודות המכשיר המדובר אשר צפוי להגיע במהלך 2022 לא החלו להגיע, אך כן נוכל לציין שאנחנו מצפים לשימוש במערכת השבבים Snapdragon 898, יחד עם טעינה סופר מהירה בהספק של 65 וואט ומעלה, מסך בקצב רענון של 120 הרץ, מערך צילום שאינו נופל משאר מכשירי הדגל המובילים בשוק וסוללה בקיבולת גבוהה. בשלב זה רק נוכל לשער שהמכשיר ייקח חלק מסדרת ה-GT של החברה, או שמא יגיע עם שם שיוביל סדרה חדשה לחלוטין מבית רילמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים