מסך המוות הכחול חוזר ל-Windows 11

Windows 11 Windows 11

מיקרוסופט (Microsoft) החליטה לצבוע את “מסך המוות”, מסך תצוגת השגיאות הקריטיות במערכת ההפעלה ווינדוס 11, בחזרה לצבע כחול, זאת לאחר שטרם השקת מערכת ההפעלה החדשה החברה החליפה את צבע המסך מכחול לשחור, דבר שכנראה לא היה פופולרי בקרב כלל המשתמשים.

”מסך המוות הכחול” הוא השם המוכר, אם כי הוא לא רשמי, לתצוגת השגיאות הקריטיות במערכת ההפעלה ווינדוס, המוצגת בפני המשתמשים במידה והמערכת קורסת מסיבה כלשהי. מסך זה מוכר גם כ-BSOD (ר”ת Blue Screen of Death), שהשתנה עם השקת מערכת הווינדוס 11 החדשה מהצבע הכחול וה”קלאסי” לצבע שחור (Black Screen of Death) והצליח לשמור על ראשי התיבות שלו.

עם זאת, נראה כי מיקרוסופט החליטה להחזיר את הצבע הכחול והמוכר ל”מסך המוות הכחול” עם הצגת גרסת 22000.346 של ווינדוס 11 לערוצי הבטא וה-Release Preview של מערכת ההפעלה, כאשר בין שלל תיקוני הבאגים אותם הוסיפה החברה לגרסה החדשה, אפשר למצוא עדכון על כך שהחברה החזירה למסך את הצבע הכחול כפי שהיה בעבר.

“מסך המוות השחור” בווינדוס 11 (מקור The Verge)

מסך ה-BSOD האיקוני של מיקרוסופט חוזר לצבע המקורי שלו, שינוי ויזואלי מינורי לחלוטין, אך לאור העובדה שמיקרוסופט בחרה לבצע אותו ניתן להניח כי הייתה דרישה לכך מהמשתמשים של החברה, זאת על אף כי השם של המסך נותר BSOD בשני המקרים מאחר והצבע הכחול והשחור שניהם מתחילים באות B באנגלית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים