אמזון בוחנת אפשרות להפיק סדרת טלוויזיה של Mass Effect

Mass Effect (תמונה: BioWare) Mass Effect (תמונה: BioWare)

בעקבות הצלחת הסדרה “מחזור כישור הזמן” (The Wheel of Time) שעלתה החודש, באמזון פריים וידאו כבר מזהים כי ז’אנר המד”ב והפנטזיה הוא כזה ששווה להשקיע בו והחברה לא מבזבזת זמן במציאת הפרויקט הבא שלה בתחום. בעוד אנו ממתינים לסדרה הגדולה ביותר שלהם, “שר הטבעות” (Lord of the Rings), שתהיה הסדרה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה, אמזון מתקרבת לעסקה לפיתוח סדרה המבוססת על משחקי Mass Effect.

סדרת משחקי Mass Effect פותחה על ידי חברת BioWare, וכוללת שבעה משחקים שיצאו בין השנים 2007-2017. המשחק מתרחש כ-150 שנה בעתיד, ועוקב אחר המפקד שפרד שמוביל את צוות החללית “נורמנדי” במשימה להציל את היקום מפני גזע מכונות הנקרא “ריפרס” (Reapers). שלושת המשחקים הראשיים בסדרה עוקבים אחר אותן הדמויות, אך טרם ידוע האם עלילת הסדרה הפוטנציאלית תתבסס על דמויות אלו או תבנה סיפור חדש בעולם המשחקים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסדרה טרם הוכרזה רשמית, אך בנוסף לעסקה ההולכת ומתממשת של אמזון היו מספר רמיזות לכך לאחרונה ממקורות אחרים. נציג מחברת EA שהיה חלק מצוות הפיתוח של המשחק השלישי בסדרה נשאל מוקדם יותר השנה על אפשרות לסדרה המבוססת על המשחק, ותשובתו הייתה כי זו רק שאלה של זמן.

לכך מצטרף פוסט מסתורי מחשבון האינסטגרם של השחקן הנרי קאוויל (“המכשף”) שפרסם כי הוא עובד על פרויקט סודי. בפוסט צילם קאוויל עמוד מטושטש, אך מעריציו מהר מאוד זיהו כי מדובר בעמוד הויקיפדיה של המשחק Mass Effect 3, כך שייתכן והשחקן מעורב בפרויקט. עם זאת הלו”ז הצפוף של קאוויל, שכבר מגלם תפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה מצליחה, ככל הנראה לא משאיר זמן לככב בסדרה נוספת וייתכן שפשוט מדובר בתפקיד קול לאחד המשחקים הבאים.

הסדרה העתידית של Mass Effect צפויה להצטרף לסדרה נוספת שרכשה אמזון המבוססת על משחקי וידאו – Fallout, עליה עומלים כרגע יוצרי הסדרה “ווסטוורלד” (Westworld) ג’ונתן נולאן וליסה ג’וי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים