הדלפה: חלקים ממפרטו הטכני של מכשיר הדגל הבא מבית Realme נחשפו

Realme GT (צילום: רונן מנדזיצקי) Realme GT (צילום: רונן מנדזיצקי)

מכשיר ה-Realme GT 5G עדיין מככב בראש הפסגה של מותג הסמארטפונים התחרותי Realme, אך המחליף שלו לא רחוק מלהגיע. דרך הדלפה חדשה אותה חושפת אפליקציית הבנצ’מארק המוכרת AnTuTu, אנחנו רואים לראשונה חלקים ממפרטו הטכני של ה-Realme GT 2 Pro (או בשם הדגם RMX3300) המגלים לנו באיזו מערכת שבבים המכשיר ישתמש ופרטים נוספים אודות מערך הביצועים שלו.

על פי הפרטים אותם חשפו ב-AnTuTu, מכשיר הדגל המדובר ישתמש במערכת השבבים SM8450 שנקראת גם Snapdragon 8 Gen1 כפי שכבר הספקנו ללמוד, וזו צפויה להוביל את רוב מכשירי הדגל בשוק במהלך 2022. במבחן הביצועים של האפליקציה המכשיר קיבל ציון העומד על למעלה ממיליון נקודות (1,025,215), אך בהשקתו הרשמית כנראה שנקבל ציון גבוה אף יותר בעקבות העובדה שהמכשיר בו השתמשו להרצת המבחן באפליקציה אינו מיועד לשוק ומהווה גרסת ניסיון בלבד.

עוד באמצעות המבחן אנחנו נחשפים לכך שה-Realme GT 2 Pro יגיע עם 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5 ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.1. בחלקת התצוגה, המבחן מדווח על קצב רענון המסתכם ב-120 הרץ, כשמאחורי הקלעים רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 12. דרך הדלפה שהגיעה לפני כן על שם הדגם RMX3301 אנחנו יודעים כי המכשיר אמור לכלול גם מסך בגודל 6.51 אינץ’ בחזיתו, ברזולוציית +Full HD ועם פאנל מסוג AMOLED.

עוד דרך הדלפה זו גילינו גם כי מערך הצילום האחורי של המכשיר יגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל ויכלול ייצוב אופטי מובנה (OIS), כאשר בקדמתו יתיישב חיישן נוסף לצילום סלפי ברזולוציית 32 מגה פיקסל. בדומה לשמועות אודות Oppo ו-OnePlus, גם כאן אנחנו שומעים על כך שהמכשיר ישתמש בטעינה סופר מהירה בהספק של 125 וואט, אך איננו יודעים מה תהיה קיבולת הסוללה.

זמינות

את ה-Realme GT 2 Pro אנחנו עתידים לפגוש בתחילת השנה הבאה, כשהוא נושא עמו תג מחיר של כ-625 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים