רייזר משיקה גוף קירור יעודי לגיימרים בטלפון וגרסת MagSafe לאייפון

גוף קירור Razer Phone Cooler Chroma (מקור רייזר) גוף קירור Razer Phone Cooler Chroma (מקור רייזר)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בתחום הגיימינג, הכריזה על ה-Razer Phone Cooler Chroma, אביזר קירור יעודי לטלפונים המגיע בדמות גוף קירור אקטיבי עם תאורת RGB מובנית, אותו ניתן להלביש על גב הסלולר. בנוסף לגרסה בעלת תפס פיזי, מגיעה גם גרסת MagSafe מגנטית המיועדת למכשירי האייפון 12 ו-13.

אחת מהבעיות אותן מכירים רוב המשתמשים במכשירי הסלולר לגיימינג היא ההתחממות הגבוהה של המכשיר תוך כדי משחקים ארוכים או כבדים, דבר שבתורו פוגע בביצועי המשחקי לאור הגבלת ביצועים שנועדה להגן מהתחממות יתר. בעיה זו הובילה ליצירת מכשירי גיימינג יעודיים דוגמת ה-ASUS ROG Phone 5, המגיעים עם קירור חיצוני או Lenovo Legion Phone Duel 2 המשלב מאוורר מובנה, אך לא כל המכשירים מגיעים עם פתרונות יעודים כמו אלה.

כאן נכנס ה-Cooler Chroma החדש של רייזר, גוף קירור מבוסס TEC (ר”ת Thermoelectric cooling) המוצמד לגב המכשיר ומשתמש באפקט פלטייה על מנת ליצור “משאבת חום” המקררת באופן אקטיבי את גב המכשיר, כאשר הצד החם מקורר על ידי גוף קירור ומאוורר שקט וחכם בעוצמת רעש של עד 30 דציבל מתחבר למכשיר דרך בלוטות’ על מנת לשלוט בביצועים שלו ובתאורה ה-Chroma RGB המובנה (אחרת זה לא היה לגיימינג), המגיעה עם 12 נורות LED. חיסרון מרכזי אחד בגוף הקירור הוא הצורך שלו להיות מחובר לחשמל בזמן השימוש עם כבל ה-USB-C המצורף.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

גוף הקירור Razer Phone Cooler Chroma החדש זמין למכירה במחיר של 60 דולר (כ~187 ש”ח).

למרות שבמבט ראשון אפשר לחשוב כי העובדה שאין ל-Cooler Chroma סוללה מובנית תהיה בעייתית במיוחד, כאשר מדובר על גיימרים “כבדים” שירצו את גוף הקירור למשחקים ארוכים, השימוש יתבצע לרוב עם חיבור לחשמל או לסוללה ניידת בכל מקרה, מה שהופך את הבעיה של החוסר בסוללה לפחות משמעותי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים