דיווח: סמסונג דוחה את ההשקה של סדרת ה-Galaxy S22

תמונת קונספט ל-Galaxy S22 Ultra (תמונה: LetsGoDigital) תמונת קונספט ל-Galaxy S22 Ultra (תמונה: LetsGoDigital)

אנחנו עדיין נמצאים במרחק של כחודשיים שלמים לפני ההכרזה על סדרת ה-Galaxy S22, אך אין הדבר מונע מההדלפות והדיווחים לזרום אודות האירוע הקרב. כבר לפני כחודש למדנו באופן ראשוני כי סמסונג תציג את סדרת המכשירים הבאה שלה באירוע הכרזה שיתקיים ב-8 בפברואר, עם הזמנות מוקדמות שייפתחו באותו יום ואפשרות לרכישה מיידית החל מה-18 בפברואר, אך על פי הדיווח האחרון בנושא סמסונג דחתה חלק מהתאריכים הללו.

גם את הדיווח המקורי וגם את הדיווח הנוכחי מביא אלינו המדליף Jon Prosser, אשר טוען כעת כי בעקבות בעיות בשרשרת הייצור סמסונג החליטה לדחות מעט את השקת ה-Galaxy S22 בעודה משאירה את תאריך ההכרזה באותו יום. בעקבות הדברים הללו, סמסונג צפויה להזיז את פתיחת ההזמנות המוקדמות ל-9 בפברואר במקום ה-8 בפברואר, בשעה שהזמינות המיידית של המכשירים בחנויות תתרחש רק החל מה-25 בפברואר במקום ה-18 בפברואר.

https://twitter.com/BenGeskin/status/1473295510219988993

לצד הדיווח הזה, תמונה רשמית של ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Ultra הגיחה לרשת ואישרה את העיצוב של השניים באופן מלא, בעודה מציגה את דגם האולטרה בצבע אדום-כהה (Dark Red) ואת הדגם הסטנדרטי בצבע לבן. כבר מבחינה ראשונית של התמונה נוכל להבחין כי סמסונג בוחרת לשלב בין עיצוב סדרת הנוט לסדרת ה-S בדגם ה-Galaxy S22 Ultra, עם הפינות החדות יותר והמסגרת השטוחה בחלק העליון ובדרך כלל גם בחלק התחתון.

עוד בתמונה ניתן להבחין במערך הצילום המשולש שבדגם ה-Galaxy S22 ובמערך הצילום המרובע בעל מצלמת הפריסקופ ב-Galaxy S22 Ultra, כששם נמצא גם עיגול נוסף המכיל חיישני עזר ומבזק לד מתחתיו. דרך התמונות הקודמות שנחשפו אנחנו יכולים גם לאשר את קיומו של עט ה-S-Pen במסגרת התחתונה של דגם האולטרה, יחד עם גריל לרמקול ומחבר טעינה מסוג USB Type-C, כשבחלקו העליון ישנו חור מצלמה קטן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים