הוכרז: Huawei P50 Pocket – מכשיר מתקפל מרשים ללא תמיכה ב-5G

Huawei P50 Pocket (תמונה: Huawei)

במחיר שמתחיל בכ-1400 דולר, ה-Huawei P50 Pocket המתקפל הוא יקר יותר מה-Galaxy Z Flip 3 של סמסונג, וזה מעלה תהיה לגבי המיצוב בו וואווי חושבת שהיא נמצאת היום. על אף שמדובר בחברה המפיקה מוצרי פרימיום לכל דבר, שביקשה להתמודד מול מובילות השוק העולמי סמסונג ואפל, ואף הצליחה לעשות זאת היטב בעבר, כיום היצרנית הסינית נאלצת להסתמך על מערכת הפעלה פרי יצירתה, שעדיין לא תפסה את התאוצה הדרושה על מנת שתוכל לשמש כחלופה אמיתית לאנדרואיד עבור שווקי המערב, וגם במולדתה בסין היא נחלשה משמעותית ותופסת נתח של אחוזים בודדים מהשוק (על פי נתוני חברת המחקר Counterpoint לרבעון השלישי של 2021).

אף התמחור הלא-כה-תחרותי אל מול התחרות בעולם, בוואווי יודעים לייצר טלפונים מרשימים, וכך גם במקרה של ה-P50 Pocket. הוא מציע עיצוב מוקפד וניכר שבחברה מעוניינים לשווק אותו כפריט עיצובי לכל דבר, כשהוא מגיע לצד אביזרים נלווים, בדומה למה שעשתה סמסונג עבור הדגם המתקפל שלה. המפרט הטכני שלו לא כולל את מערכת השבבים המתקדמת ביותר של קוואלקום, כשבוואווי מסתפקים ב-Snapdragon 888 בגרסת ה-4G שלה, כך שמי שירכוש את המכשיר לא יקבל תמיכה ברשתות התקשורת החדשות של הדור החמישי.

המסך הפנימי של ה-Huawei P50 Pocket מגיע עם פאנל OLED בגודל של 6.9 אינץ’, בפורמט צר וארוך של 21:9, כאשר הוא מציע רזולוציית +Full HD בפריסה של 1188×2790 פיקסלים, עם חור קטן בראשה, בו משולבת מצלמת הסלפי עם חיישן 10 מגה-פיקסל. המסך תומך בקצב רענון גבוה של עד 120 הרץ ומציע גם קצב דגימת נגיעה של 300 הרץ, לתגובה מהירה יותר, ובטווח הצבעים DCI-P3.

במעבר לגב המכשיר ניתן למצוא תצוגת OLED משנית עגולה בגודל 1 אינץ’ וברזולוציית 340×340 פיקסלים, אשר מסוגלת להציג פרטי מידע שונים, בהם שעון, תאריך והתראות, וגם הצצה לאפליקציות נוספות כמו נגני מוסיקה או מפות, כך שניתן להיעזר בה ללא פתיחת הקיפול והמסך הראשי.

https://www.youtube.com/watch?v=t-QIWFJN83g

מערך הצילום הראשי ממוקם בתוך מבנה עגול, בדומה לתצוגה המשנית, ובוואווי שילבו כאן 3 חיישני צילום ומבזק פלאש LED. המצלמה הראשית מציעה חיישן 40 מגה-פיקסל ולצידה נמצא חיישן 13 מגה-פיקסל המצלם תמונות בזווית רחבה בת 120 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2 וחיישן 32 מגה-פיקסל נוסף, שהופך לאטרקציה המרכזית במערך הצילום, כשהוא מסוגל להוסיף תאורה לשיפור צילומים תחת תנאי תאורה נמוכה וגם להציג צבעים ופרטים שאינם נמצאים בספקטרום הנראה על ידי העין האנושית ודרך כך לשפר באופן משמעותי את הצבעים בתמונות. אם להאמין להצהרת החברה, מצלמת ה-spectrum sensor מסוגלת גם לזהות האם קיים עדיין איפור על הפנים לאחר ניקוי או אם מרחתם את קרם ההגנה היטב ולא פיספסתם נקודות בהן השמש עשויה לפגוע.

מעבר לכך, נוכל למצוא במפרט הטכני של ה-P50 Pocket את מערכת השבבים Snapdragon 888 4G, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 או 12 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 256 או 512 גיגה-בייט וסוללת 4,000mAh הנטענת בהספק מירבי של 40 וואט. כמו טלפונים אחרים של החברה, גם זה יגיע עם מערכת ההפעלה Harmony OS 2 שמפתחת החברה על בסיס אנדרואיד, אך לא תוכלו למצוא בו את חנות האפליקציות של גוגל ושירותים נוספים, את אלו החליפה וואווי בשירותים משלה כמו חנות ה-App Gallery.

מבנה המכשיר נשען על ציר קטן שמונע מפתחים להישאר כשהוא במצב מקופל, כאשר עוביו במצב פתוח עומד על 7.2 מ”מ בלבד, ובמצב מקופל – 15.2 מ”מ. משקלו לא נמוך ב-190 גרם, ואף גבוה במעט מזה של ה-Flip 3 מבית סמסונג (183 גרם).

Huawei P50 Pocket (תמונה: Huawei)
Huawei P50 Pocket (תמונה: Huawei)

מחירים ומועד השקה

את ה-P50 Pocket תשיק וואווי תחילה בסין, והוא זמין לרכישה החל מהיום (23.12), ובשלושה צבעים – זהב, כסוף וכחול, אך בשלב זה לא ידוע מועד בו יושק המכשיר מחוץ לסין. הדגם הבסיסי ביותר של המכשיר מציע 8GB RAM ו-256GB של אחסון ונמכר במחיר של 8,988 יואן סיני (כ-1411 דולר או 4444 ש”ח), כאשר דגם נוסף הכולל 12GB RAM ו-512GB של אחסון מוצע במחיר של 10,988 יואן (כ-1725 דולר או 5433 ש”ח). לשם השוואה, ה-Galaxy Z flip 3 של סמסונג נמכר בישראל החל ממחיר של כ-3500 ש”ח לגרסה הבסיסית ביותר, ואף נמוך מכך ביבוא מקביל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים