חברת LG Display מציגה תצוגות OLED שקופות וגמישות לקראת CES 2022

חברת LG Display, חטיבת המסכים של LG, הציגה מגוון פיתוחים חדשים בתחום תצוגות ה-OLED, הכוללים מסכים שקופים המאפשרים להשתמש בהם בחלונות תצוגה ולהציג טקסט או תוכן בעבור מפרסמים, ומסכים גמישים עם קונספט למתקן רכיבת אופניים וירטואלי.

בזמן שמסכי ה-OLED מתחילים להיות נפוצים יותר ויותר בעבור משתמשים ביתיים, חברת LG Display מסתכלת הלאה אל התחום המסחרי וכיצד ניתן לנצל את טכנולוגיית ה-OLED עם מגוון שימושים למסכים שקופים. הרעיון מאחורי מסכי ה-OLED השקופים לתצוגה מסחרית פשוט למדי, מאחר וניתן לראות את הצד השני של המסך, התצוגה הופכת למעשה לשכבה נוספת לתצוגות המוצרים השונים, בהן בשמים עם אנימציה ודגש על מוצר ספציפי, או הוספת שכבת טקסט על חלון התצוגה (כפי שאפשר לראות בתמונת השער).

תצוגת OLED שקופה (מקור LG Display)

יחד עם מסכי ה-OLED השקופים, החברה הציגה את דור ההמשך למסכי ה-OLED הגמישים שלה שהוצגו גם ב-CES 2021, עם הדגמה חדשה למסך OLED גמיש בגודל 55 אינץ’ עם קעירות של 500R, המשמש כמסך למתקן רכיבת אופניים וירטואלי בשם Virtual Ride.

תצוגת OLED גמישה (מקור LG Display)

בניגוד לחברת LG שמציגה מוצרים אותם לקוחות יוכלו לרכוש בסופו של דבר, LG Display מפתחת את הטכנולוגיה שעומדת מאחורי אותם מוצרים, כאשר כנס ה-CES 2022 הקרוב הוא ההזדמנות של החברה להציג את הפיתוחים שלה בתחום תצוגות ה-OLED.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים