הטלוויזיות יהפכו דקות ובהירות יותר עם טכנולוגיית OLED.EX החדשה של LG

טכנולוגיית ה-OLED.EX (מקור LG Display) טכנולוגיית ה-OLED.EX (מקור LG Display)

חברת LG Display הכריזה על טכנולוגיית ה-OLED.EX, הדור הבא של מסכי ה-OLED שיגיע עם בהירות גבוהה יותר בעד 30% לעומת מסכי ה-OLED של היום, זאת בנוסף לשולי מסך דקים יותר לקבלת טלוויזיות OLED דקות וקטנות יותר.

טכנולוגיית ה-OLED.EX החדשה של LG Display מצטרפת למסכי ה-OLED הגמישים והשקופים אותם הציגה החברה לקראת כנס ה-CES 2022, כאשר הסיומת EX היא שילוב בין המילים “אבולוציה” (Evolution) ו”ניסיון” (eXperience) אשר מסמן אותם כדור הבא של טכנולוגיית ה-OLED לאור הניסיון הרבה שהחברה צברה מאז הציגה מסכים אלו ב-2013.

מסכי OLED משתמשים בדיודות המבוססות על חומר אורגני על מנת לפלוט אור, כאשר השינוי הגדול בין מסכי OLED.EX למסכי OLED רגילים קשור למבנה הדיודה. בעוד שבתצוגת OLED רגילה הדיודות משלבות אלמנטים של מימן, במסכי ה-OLED.EX החדשים החברה הצליחה להחליף אותם בדאוטריום (Deuterium) הכבד פי 2 ממימן ליצירת אור חזק יותר בצורה יעילה, מה שמתורגם לבהירות משופרת בעד 30%.

טכנולוגיית ה-OLED.EX (מקור LG Display)

לפי החברה, השימוש בטכנולוגיית ה-OLED.EX החדשה אפשר להקטין גם את עובי טלוויזיית מסגרת מסכי ה-OLED, כאשר בטלוויזיה בגודל 65 אינץ’ הם יוכלו להקטין את המסגרת מעובי של 6 מ”מ ל-4 מ”מ.

LG צפויה לשלב את טכנולוגיית ה-OLED.EX בכלל מסכי ה-OLED של החברה, החל מהרבעון השני של 2022.

שינוי במבנה הכימי מאחורי תצוגת ה-OLED אינו דבר פשוט כפי שאפשר לחשוב, והעובדה כי החברה הצליחה להגביר את עוצמת התאורה ואיתה את איכות התצוגה בעד 30% לעומת הטכנולוגיה הקיימת, הוא שיפור משמעותי בהחלט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים