הוכרז: Roborock S7 MaxV Ultra – חזק פי 2, מציג מפות בתלת ממד ומנקה את עצמו

שואב אבק רובוטי S7 MaxV Ultra (תמונה: Roborock)

כמעט שנה עברה מאז הציגה רובורוק (Roborock) את השואב הרובוטי S7 וכעת מגיע שדרוג נוסף וגדול למדי, כשה-Roborock S7 MaxV Ultra מוסיף מפות בתלת ממד ומאפשר יותר אפשרויות אוטומטיות, כולל ריקון אשפה וניקוי עצמי, והוא גם מסוגל למלא את מיכל המים באופן אוטומטי.

בעוד בישראל הושק דגם ה-S7 ביולי 2021, כעת חושפת החברה דגם נוסף ומתקדם יותר, המציע עוצמת שאיבה מירבית כפולה של 5100Pa ושיפור לטכנולוגיית הניגוב במים עם VibraRise, המשלבת בין טכנולוגיית ה-Sonic Mopping (“ניגוב סוני”), שהוצגה בדגם המקורי ואיפשרה ניגוב עמוק יותר של משטחים על ידי רטט בקצב של 3000 סיבובים בדקה, ובין אפשרות להרמת המגב באופן אוטומטי בעת זיהוי מעבר בין משטחים שונים, לשם פעולה משולבת של שאיבה וניגוב על פי הדרוש.

דגם ה-Roborock S7 MaxV Ultra מגיע עם סוללת 5,200mAh המאפשרת עבודה במשך זמן מירבי של 3 שעות, מה שמאפשר לכסות שטח של כ-300 מ”ר על פי הצהרת החברה. במידה והסוללה עומדת להתרוקן או שמיכל הלכלוך מלא, יחזור השואב הרובוטי לעמדה לטעינה מחדש או ריקון של מיכל הלכלוך.

שואב אבק רובוטי S7 MaxV Ultra (תמונה: Roborock)
שואב אבק רובוטי S7 MaxV Ultra (תמונה: Roborock)

כלים חדשים לזיהוי הפרעות בדרך

כדי שיוכל השואב הרובוטי לעבוד טוב יותר סביב עצמים אליהם יתקרב במהלך עבודת הניקוי, הוסיפה Roborock את ה-ReactiveAI 2.0, המאפשר לשואב לבצע סריקה תלת ממדית של סביבתו תוך שימוש במצלמה צבעונית (RGB) המובנה בו.

בחברה מציינים כי הטכנולוגיה החדשה, שתיעזר גם בחיישן LiDar, תאפשר לזהות גם עצמים קטנים ברוחב של 5 ס”מ ובגובה של 3 ס”מ בלבד, כאשר יכולת זיהוי המכשולים הפרטנית שהייתה זמינה בשואביה הקודמים של החברה, ואיפשרה להפריד בין זיהוי של נעליים, חוטי חשמל ועוד, תורחב גם כן, ותגיע לצד יכולת מעודכנת לתקשורת מרחוק דרך השואב, עם תמיכה בשיחה מבוססת וידאו (מהצד שמפעיל את האפליקציה בלבד, כמובן).

הסריקה המתקדמת תוסיף גם מיפוי תלת ממדי של הבית, כך שניתן יהיה לקבל תמונה טובה יותר של סביבת הניקוי דרך האפליקציה של החברה בטלפון, ולהפעיל את השואב מרחוק בכל מקום שתהיו (פונקציה שכמובן הייתה זמינה גם בעבר, חוץ מהחלק של התלת ממד).

פעולות אוטומטיות בעמדת הטעינה

אחד מהיתרונות הבולטים בשואב החדש היא עמדת הטעינה שלו, זו מגיעה עם מיכלים נפרדים המשמשים לאיסוף הלכלוך ולמילוי מים, כך שכל הפעולות של ה-S7 MaxV Ultra מבוצעות אוטומטית. עם הגעתתו לעמדת הטעינה, יכול השואב הרובוטי לרוקן את הלכלוך שנאסף ולמלא את מיכל המים המובנה שלו ולהמשיך במשימת ניקוי הבית במידה וזו טרם הושלמה.

מיכל איסוף הלכלוך בשואב מגיע בקיבולת של 400 מ”ל, זו מעט קטנה ממה שהציע דגם ה-S7 המקורי (470 מ”מ), כאשר גם מיכל המים המובנה קטן יותר ומציע קיבולת של 200 מ”מ, מול 300 מ”מ בדגם המקורי. יחד עם זאת, אפשרות ריקון הלכלוך ומילוי המים האוטומטית דרך עמדת הטעינה מאפשרות לרובוט לחזור לעמדה לריקון ולמילוי מים, כאשר לכך נוספת גם אפשרות מובנה לניקוי עצמי של המגב, כדי שלא תצטרכו לעשות זאת בעצמכם אחרי כל ניקוי.

את ה-Roborock S7 MaxV Ultra תשיק החברה בארה”ב במהלך הרבעון השני של השנה (אפריל-יוני) במחיר של 1400 דולר, וכמו דגם ה-S7, גם דגם זה צפוי לעשות דרכו לישראל בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים