שואב האבק הרובוטי Roborock S7 עם טכנולוגיית ה”ניגוב הסוני” מגיע לישראל

חברת Roborock, בעלת מותג שואבי האבק הרובוטיים המוכר, משיקה בארץ את שואב ה-Roborock S7, הדגם החדיש ביותר של החברה, באמצעות רשת באג, היבואנית הרשמית בישראל. השואב החדש משלב אפשרות לשאיבה ושטיפה של הרצפה עם טכנולוגיית ה”ניגוב הסוני” החדשה של החברה לניקוי לכלוך קשה ויכולת מעבר משופרת על שטיחים גם בזמן שימוש במצב ניגוב רצפות.

שואב ה-S7 החדש, מחליף את דגמי ה-S6 ו-S6 Max V של החברה הזמינים כיום בארץ, כאשר הוא מגיע עם טכנולוגיית ה-Sonic Mopping (“ניגוב סוני”) המשתמשת במגב הניקוי המובנה של השואב לניקוי עמוק יותר וטוב של משטחים עם לחץ גבוה יותר של 600 גרם ורטט של עד 3000 פעמים בדקה, המועבר למשטח המנוקה דרך המגב ומסייע על ידי כך להסיר גם לכלוכים קשים יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פיצ’ר ייחודי נוסף בדגם ה-S7 החדש הוא מנגנון ההרמה המובנה, המאפשר להרים את המגב לגובה של 5 מ”מ על מנת לעבור מעל שטיחים ללא בעיה גם בזמן ניגוב הרצפה. השואב מציע עוצמת שאיבה משופרת של 2500Pa באמצעות מערכת השאיבה HyperForce של החברה, כאשר הוא משתמש במיכל אשפה בגודל 470 מ”ל ומיכל מים בגודל 300 מ”מ המסוגל לנקות שטח של עד 200 מ”ר. לפי החברה, השואב יוכל לעבוד עד 3 שעות רצופות ללא טעינה בזכות סוללת ה-5200mAh המובנית שלו.

שואב אבק רובוטי Roborock S7 (מקור Roborock)

ריצ’רד צ’אנג, מנכ”ל Roborock, מסר:

המטרה שלנו עם כל מוצר רובורוק היא נוחות. תהליך החישוב של הרובוט בעבר היה מפרך וזקוק לזמן ולקלט של הלקוח בכדי להגדיר מחסומים או אזורים. ה-S7 הופך לחלוטין את החוויה באמצעות טכנולוגיית זיהוי שטח שנועדה להרים את אלמנט המגב מעל השטיחים באופן אוטומטי ולספק ניקוי עמוק ויעיל יותר מאי פעם.

שואב ה-Roborock S7 החדש זמין להזמנה מוקדמת במחיר של 2190 ש”ח באתר באג, עם זמינות החל מה-30.7.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים