כל התכנים של מארוול שאנחנו מצפים להם ב-2022

לוגו מארוול

אחרי שבשנת 2020 לא קיבלנו תוכן חדש ממארוול, ובשנת 2021 קיבלנו המון תוכן ממארוול, החברה האהובה ממשיכה במלוא הכוח במגוון הפלטפורמות שעומדות לרשותה כדי להביא לנו לא מעט תכנים חדשים בשנת 2022. בתקווה ששום דבר לא ישתנה ואף סרט לא יידחה (כמו שקרה ממש ימים ספורים לכתיבת שורות אלו), למארוול יש השנה תכנים חוצי גלקסיות ויקומים שכדאי לשים אליהם לב, בתקווה שגם את התכנים של דיסני פלוס נוכל לראות גם בארץ עד סוף השנה.

אזהרה – הכתבה הולכת להכיל ספויילרים לכל התכנים של מארוול עד היום.

דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף / Doctor Strange in the Multiverse of Madness

אחרי ש”וונדהויז’ן” הציגה לנו במרומז את הקונספט של יקומים מקבילים, ב”לוקי” ראינו את המולטיוורס נפתח לחלוטין וב”ספיידר-מן: אין דרך הביתה” התחלנו לראות את ההשפעות של המולטיוורס על היקום של מארוול, הגיע הזמן לאחד את כל הקונספטים האלו ביחד לסרט אחד שלא ידוע עליו הרבה, וכמו שאנחנו יודעים במארוול עדיף לקחת הכל בעירבון מוגבל עד יציאת הסרט. אבל ממה שידוע עליו כרגע הוא בהחלט הולך להיות טירוף – בסרט הנוכחי דוקטור סטריינג’ (בנדיקט קמברבאץ’) חובר לוונדה (אליזבת’ אולסון), וונג (בנדיקט וונג) וגיבורה חדשה שיכולה לפתוח פורטלים בין-מימדיים בשם אמריקה צ’אבז (סוצ’י גומז) על מנת להתמודד נגד האיום הגדול ביותר על המולטיוורס – סטיבן סטריינג’.

הסרט דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף יגיע לבתי קולנוע ב-3 במאי 2022

מון נייט / Moon Knight

אחד הפרוייקטים היותר מעניינים של מארוול ואחד האפלים שבהם (בהמשך ל”וונדהויז’ן” ו”דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף”). מארק ספקטר (אוסקר אייזיק) הוא חייל בחיל הנחתים האמריקאי לשעבר ושכיר חרב בהווה, אשר מלבד להתמודד עם פיצול אישיות הוא נבחר על ידי האל המצרי ח’ונסו להפוך להיות מון נייט – לוחם קטלני בפשע. הסדרה, על פי התוכן איתה היא מתעסקת כנראה תהיה יותר בוגרת מרוב התכנים של מארוול, ובנוסף לאייזיק יככבו בה גם אית’ן הוק ומאי קלמאווי.

הסדרה מון נייט תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.

מון נייט (תמונה: Disney)
מון נייט (תמונה: Disney)

שי-האלק / She-Hulk

ג’ניפר וולטרס (טטיאנה מסלני) היא עורכת דין שמתמחה בתיקים הקשורים לגיבורי-על. אה, והיא גם האחיינית של ברוס באנר, שבעקבות העברת דם הפך אותה בטעות (או שלא) לשי-האלק. בניגוד לבאנר של לפני “סוף המשחק”, ג’ניפר תמיד מצליחה לשמור על האישיות שלה גם בצורת ההאלק שלה.

את הסדרה שהוגדרה כ”קומדיה משפטית” כתבה ג’סיקה גאו (“ריק ומורטי”), ובנוסף יופיעו בה גם דודה הנוקם של ג’ניפר – ברוס באנר/האלק (מארק רופאלו) ואמיל בלונסקי/אבומניישן (טים רות’) ששב לשחק את הדמות אחרי שראינו אותו כבר ב”ענק הירוק” (2008) ולאחרונה עשה קאמבק ב”שאנג צ’י ואגדת עשר הטבעות” (2021).

הסדרה שי-האלק תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.

שי האלק (תמונה: Disney)
שי האלק (תמונה: Disney)

פלישה סודית / Secret Invasion

עיבוד לסדרת הקומיקס בעלת אותו השם שהולכת להפגיש מחדש את ניק פיורי (סמואל ל. ג’קסון) עם הסקרול משנה הצורה טאלוס (בן מנדלסון) אחרי אירועי “קפטן מארוול” ו”ספיידר-מן: רחוק מהבית”. לא הרבה ידוע על עלילת הסדרה חוץ מכך שהיא תערב מזימה סודית ולא מעט סקרולים, כשאף אחד מהדמויות של מארוול לא מוגנת וכל אחד יכול להיות סקרול בתחפושת.

הסדרה פלישה סודית תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.

פלישה סודית (תמונה: Disney)
פלישה סודית (תמונה: Disney)

מורביוס / Morbius

הסרט, שהיה אמור לצאת ממש החודש (ינואר 2022) ונדחה למחצית השנייה של השנה. הסרט הולך לספר על דוקטור מייקל מורביוס (ג’ראד לטו), מדען המנסה לרפא את מחלת הדם המסתורית שלו, אך בטעות הוא מפתח כוחות על של ערפד. בקומיקס מורביוס הוא נבל על ואחד מהאויבים של ספיידרמן, אך יתכן ובסרט הוא יהיה יותר כמו אנטי-גיבור (בדומה למה שסוני עשו עם “ונום”).

הסרט מורביוס יגיע לקולנוע ב-1 באפריל 2022.

ספיידרמן: מעבר לממד העכביש (חלק 1) / (Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One

סרט ההמשך המצופה לסרט שרבים מחשיבים כסרט הספיידרמן הכי טוב (שעכשיו מקבל תחרות רצינית עם “ספיידרמן: אין דרך הביתה”) והולך לאחד את מיילס מוראלס (בקולו של שאמיק מור) עם גוון סטייסי (בקולה של היילי סטיינפילד) כשהם משוגרים עם עוד צבא של ספיידר-מנים אל המולטיוורס במטרה לעצור נבל גדול ועוצמתי. עוד יתרמו את קולם לסרט הם איסה ריי בתפקיד ספיידר-וומן, אוסקר אייזיק בתפקיד ספיידרמן 2099 וג’ייק ג’ונסון שחוזר לתפקיד פיטר בי. פארקר.

הסרט ספיידרמן: מעבר לממד העכביש (חלק 1) יגיע לקולנוע ב-6 באוקטובר 2022.

ת’ור: אהבה ורעם / Thor: Love and Thunder

סרט ההמשך לת’ור רגנרוק (2017) בבימויו של טאיקה ואיטיטי הולך לאחד את ת’ור (כריס המסוורת’) עם ג’יין פוסטר (נטלי פורטמן), להציג לנו את גור שוחט האלים (כריסטיאן בייל) ולהכיל גם את שומרי הגלקסיה. הסרט עמוס הכוכבים הולך להמשיך את הסיפור של ת’ור אחרי אירועי “הנוקמים: סוף המשחק” כאשר ג’יין פוסטר מתגלה כראויה להחזיק במיולניר. איך ג’יין חזרה? איך מיולניר חזר? נחכה ונראה. מה שבטוח, שאם מדובר בטאיקה ואיטיטי, מצופה לנו אחד הסרטים הכיפיים של השנה.

הסרט ת’ור: אהבה ורעם יגיע לקולנוע ב-5 ביולי 2022.

ת’ור 4 (תמונה: Marvel)

גברת מארוול / Ms. Marvel

לפני שתצטרף לקפטן מארוול (ברי לארסון) ומוניקה ראמבו (טיונה פאריס) בסרט “המופלאות” בשנת 2023, אנחנו צריכים להכיר את גברת מארוול – קאמלה קאן (אימאן ולאני), ילדה בת 16 שמעריצה את הנוקמים ויום אחד מקבלת כוחות על משל עצמה ובסופו של דבר מצטרפת לנוקמים. קאמלה הייתה לאחרונה דמות מרכזית במשחק של הנוקמים שזמין לרוב הפלטפורמות וזו הפעם הראשונה שהדמות מוצגת במדיה.

גברת מארוול תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.

מיס מארוול (תמונה: Disney)
מיס מארוול (תמונה: Disney)

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח / Black Panther: Wakanda Forever

ההמשך לסרט המצליח משנת 2018 בבימויו של ראיין קוגלר, שכרגע לא ידוע עליו כלום מלבד שהוא יחזיר את חברי הקאסט המקורי – שורי (לטישה רייט), נאקיה (לופיטה ניונגו), מ’באקו (וינסטון דיוק) ואוקויה (דנאי גורירה). עוד לא ידוע כיצד הסרט יתמודד עם מותו הפתאומי של כוכב הסדרה צ’דוויק בוזמן ב-2020, אך כבר נאמר כי התפקיד שלו כמלך טאצ’לה לא הולך להיות מלוהק מחדש.

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח יגיע לקולנוע ב-11 בנובמבר 2022.

הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח (תמונה: Disney)
הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח (תמונה: Disney)

ספיישל חג המולד של שומרי הגלקסיה / The Guardians of the Galaxy Holiday Special

את השנה הנוכחית נסיים עם ספיישל חג המולד של שומרי הגלקסיה, אשר שואב המון השראה מספיישל חג המולד של ״מלחמת הכוכבים״ משנת 1978. הספיישל עוקב אחרי חזרתו של גרוט (בקולו של ווין דיזל) לכוכב הבית שלו – כוכב איקס יחד עם חבריו לצוות שומרי הגלקסיה – פיטר קוויל/סטאר לורד (כריס פארט), גאמורה (זואי סלדנה), דראקס (דייב באטיסטה), נבולה (קארן גילאן), מנטיס (פום קלמנטיף), ורוקט ראקון (בקולו של בראדלי קופר). הסרט ישמש הקדמה לשומרי הגלקסיה ווליום 3 שיגיע אלינו במהלך 2023.

ספיישל חג המולד של שומרי הגלקסיה יגיע לדיסני פלוס בדצמבר 2022.

ספיישל חד המולד של שומרי הגלקסיה (תמונה: Disney)
ספיישל חד המולד של שומרי הגלקסיה (תמונה: Disney)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים