עדכון ל-iPad Air עשוי להגיע לצד ה-iPhone SE 2022 באירוע האביב של אפל

iPad Air 2020 (תמונה: אפל) iPad Air 2020 (תמונה: אפל)

לאחר ששמענו פרטים ראשונים אודות מכשיר ה-iPhone SE 2022, שצפוי להיות הראשון בסדרה שיגיע עם תמיכה ברשתות הדור ה-5, כעת מגיעה הדלפה נוספת הנוגעת לאירוע האביב של אפל הצפוי להתקיים בחודש מרץ, ולפיה תציג החברה באירוע הקרוב גם את הדור הבא של טאבלט ה-iPad Air שלה, עם שדרוגים שיגיעו בעיקר מתחת למכסה.

ההדלפה מגיעה מטעם הבלוג היפני הוותיק Macotakara, שידוע בדיווחיו המדוייקים על החברה, כאשר הפרטים הנוגעים לטאבלט ה-iPad Air 2022 מציינים עדכון של מערכת השבבים ל-Apple A15 Bionic, הוספת מצלמת 12 מגה-פיקסל קדמית (סלפי) המאפשרת צילום בזווית רחבה ותמיכה ברשתות 5G.

את טאבלט ה-iPad Air הקודם שלה הציגה אפל לראשונה בספטמבר 2020, כך שהדור החמישי של הטאבלט לא צפוי להוסיף המון, בעיקר אם ייחשף כבר במועד האירוע הקרוב של החברה ולא בשלב מאוחר יותר. על פי הנתונים שחושף הבלוג היפני, השדרוג יעמיד את האייפד אייר החדש באותה רמת חומרה של דגמי האייפון 13 וטאבלט האייפד מיני האחרון שהוצג ב-2021.

נזכיר כי הדור הרביעי של האייפד אייר הציע מסך 10.9 אינץ’ מסוג Liquid Retine (פאנל IPS), מערכת שבבים מדגם A14 Bionic, מצלמה קדמית של 7 מגה-פיקסל ואחורית של 12 מגה-פיקסל, אחסון של 64 או 256 גיגה-בייט, סוללת 28.6Wh והגיע בגרסאות WiFi או LTE.

השאלה הנדרשת היא האם באפל יבחרו לעדכן גם את המסך לתצוגת ה-mini LED שהוצגה עם אחד מדגמי הפרו האחרונים בסדרה. מצד אחד מדובר בטאבלט זול משמעותית בהשוואה לדגמי הפרו, ולפחות כרגע דגם ה-11 אינץ’ בסדרת הפרו עדיין אינו מציע את התצוגה החדשה, אך מן הצד השני זהו לא הטאבלט הזול ביותר של החברה, כשמתחתיו זמינים גם דגמי ה-iPad Mini וה-iPad, המוצעים במחירים נמוכים יותר, והמעבר לתצוגה החדשה עשוי ליצור את הבידול הדרוש בין הסדרות השונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים