אינסטגרם מאפשרת ליוצרי תוכן להפעיל מועדון חברים עם מנויים בתשלום

מועדון חברים באינסטגרם (מקור אינסטגרם) מועדון חברים באינסטגרם (מקור אינסטגרם)

אינסטגרם (Instagram) החלה לאפשר ליוצרי תוכן לייצר הכנסה חודשית קבועה עם הכרזה על מודל מנויים (Subscriptions) חדש, כאשר עוקבים שירשמו בתשלום ליוצרי תוכן ספציפיים יזכו לקבל גישה לסרטוני לייב ופרסומי סטורי שיהיו זמינים רק להם, בנוסף לסימון יעודי שיזהה אותם כחלק מהמנויים של יוצר התוכן.

האפשרות כי אינסטגרם תוסיף מודל תשלומים ומנויים עלתה בסוף 2021, עם הדלפה של ממשק נסיוני שמאפשר ליוצרי תוכן ליצור מועדון חברים (Instagram Subscriptions) בתשלום. אפשרות זו תחל להיות פעילה בשלב הראשון בצורה ניסיונית בלבד, ובעבור חלק מיוצרי התוכן בארה”ב, כך לפי ציוץ של אדם מוסרי (Adam Mosseri), מנכ”ל אינסטגרם.

יוצרי תוכן באינסטגרם שיקבלו גישה למועדון החברים החדש יוכלו להוסיף כפתור “הרשמה” (subscribe) לפרופיל שלהם, דרכו יוכלו העוקבים להירשם למועדון החברים בתשלום ולזכות ב-3 פיצ’רים חדשים שלא יהיו זמינים לעוקבים הרגילים:

  • “סרטוני לייב למנויים” (Subscriber Lives) – שידורי סרטונים חיים של יוצרי התוכן שיהיו מיועדים רק לחברי המועדון שלהם.
  • “סטורי למנויים” (Subscriber Stories) – פרסומי סטורי של יוצרי התוכן שיהיו מיועדים רק לחברי המועדון שלהם.
  • “תג מנוי” (Subscriber Badges) – סימון יעודי שיסמן בעבור יוצרי התוכן כי המשתמש הוא חלק מהמועדון שלהם.

תוכנית המועדון בתשלום החדשה של אינסטגרם תהיה זמינה בשלב הראשון בארה”ב בלבד ולמספר מצומצם של יוצרי תוכן, כאשר החברה צפויה להרחיב את הזמינות ולהוסיף פיצ’רים חדשים בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים