20 סרטים שאנחנו מצפים להם בנטפליקס ב-2022

כוס של נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

גם השנה נטפליקס ממשיכה להעניק לנו לפחות סרט אחד חדש בכל שבוע, וההיצע שלה לשנת 2022 יכלול לא פחות מ-74 סרטים מקוריים בשלל ז’אנרים ועם מיטב הכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד.

אחרי שעברנו על הרשימה כולה, איגדנו עבורכם את הסרטים המצופים ביותר שיעלו השנה. לא לכל הסרטים זמינים מועדי השידור בשלב זה, היכן שאלה היו קיימים הוספנו אותם לצד תיאור הסרטים.

סרטי נטפליקס מומלצים לשנת 2022

1. האדם האפור / The Grey Man

במאי “הנוקמים: סוף המשחק”, האחים ג’ו ואנתוני רוסו מביאים סרט אקשן חדש בכיכובם של ראיין גוסלינג, כריס אוונס, אנה דה-ארמס וכוכב “ברידג’רטון” רגה ז’אן פייג’. כאשר שכיר החרב הטוב ביותר של ה-CIA, אשר זהותו האמיתית לא ידועה לאיש, חושף בטעות את סודותיה האפלים של הסוכנות, עמית פסיכותי לשעבר מציע סכום כסף נכבד למי שיחסלו. הפרס המרשים גורר מצוד עולמי של מתנקשים בינלאומיים.

2. פרויקט אדם / The Adam Project

סרט מדע בדיוני מאת הבמאי שון לוי (“דברים מוזרים”). טייס בעל היכולת לנסוע בזמן חובר לגרסה הצעירה של עצמו ולאביו המנוח כדי להשלים עם עברו ולהציל את העתיד. בכיכובם של ראיין ריינולדס, מארק ראפולו, ג’ניפר גרנר וזואי סלדנה.

“פרויקט אדם” יינחת בנטפליקס ב-11 במרץ, 2022

3. The Mothership

אפוס מד”ב הרפתקני בכיכובה של האלי בארי. העלילה עוקבת אחר שרה מורס (בארי) שנה אחת לאחר שבעלה נעלם באופן מסתורי מהחווה שלהם. כשהיא מגלה חפץ חייזרי מוזר מתחת לביתם, שרה וילדיה יוצאים לחפש את האמת לגבי מה שקרה. הסרט מגיע מאת תסריטאי “גשר המרגלים”, מאט צ’רמן, שגם ביים.

4. רצח כתוב היטב 2 / Knives Out 2

סרט ההמשך המצופה ללהיט של ראיין ג’ונסון מ-2019 בכיכובו של דניאל קרייג. הפעם, הבלש בנואה בלנק מגיע ליוון כדי לחשוף תעלומה חדשה עם חבורת חשודים מגוונת, ביניהם אדוארד נורטון, ג’אנל מונה, דייב בטיסטה, קת’רין האן, לסלי אודום ג’וניור וקייט הדסון.

5. אנולה הולמס 2 / Enola Holms 2

מילי בובי בראון חוזרת בסרט נוסף על אחותו הצעירה של שרלוק הולמס. כעת, אנולה היא כבר בלשית אשר לוקחת על עצמה את התיק הרשמי הראשון שלה, למצוא נערה נעדרת – תיק אשר יחשוף קונספירציה מסוכנת שתוביל את שרלוק עצמו לסייע בחשיפתה. עם הנרי קאוויל והלנה בונהם קרטר.

6. Hustle

אחרי הצלחת “יהלום בלתי מלוטש” (Uncut Gems), נראה שאדם סנדלר מחפש לחזור לככב כשחקן בסרטי איכותיים יותר מאשר יצירותיו מהשנים האחרונות. סנדלר ייככב בשני סרטים של נטפליקס השנה. הראשון הוא דרמת הספורט העוקבת אחר צייד כשרונות שמגלה שחקן כדורסל מוכשר במיוחד בחו”ל ולוקח על עצמו להביא אותו לארה”ב ללא אישור קבוצתו. כנגד כל הסיכויים, השניים מנסים להוכיח שיש להם את מה שצריך כדי להגיע לאן.בי.איי. עוד מככבים רוברט דובאל, קווין לטיפה ובן פוסטר.

7. Spaceman

הסרט השני של סנדלר עוקב אחר אסטרונאוט שנשלח לקצה הגלקסיה כדי לאסוף אבק עתיק ומסתורי ומוצא את חייו הארציים מתפרקים לרסיסים. במטרה לנסות להרכיב את פיסות חייו בחזרה, הוא פונה לקול היחיד שיוכל לעזור לו – יצור מראשית הזמן האורב בצל ספינתו. הסרט מגיע מאת במאי הטלוויזיה ג’ונה רנק (“שובר שורות”, “צ’רנוביל”) ומככבים בו גם קארי מוליגן, פול דיינו וקונאל ניימר.

8. You People

קומדיה מטורפת מאת ג’ונה היל ויוצר הסדרה “שחור-כזה”, קניה באריס. זוג טרי ומשפחותיהם מוצאים עצמם בוחנים מהי אהבה מודרנית וכיצד מושפעת דינמיקה משפחתית כאשר בני הזוג מגיעים מתרבויות שונות. בדומה ליצירות הקודמות של באריס, גם זו תעסוק בהבדלי דורות, ציפיות חברתיות ופער גזעי. הקומדיה בעיקר מלהיבה עקב ענקי הקומדיה שמככבים בה. בנוסף להיל, ישחקו גם אדי מרפי, ג’וליה לואי-דרייפוס, דיוויד דוקובני, ריה פרלמן וניה לונג.

9. וונדל ו-ויילד / Wendell & Wild

במאי האנימציה הנרי סליק, שמוכר מסרטים אפלים כמו “הסיוט שלפני חג המולד”, “קורליין” ו”ג’יימס והאפרסק הענק” חובר למוח מרושע נוסף, של ג’ורדן פיל (“תברח”, “אנחנו”) כדי להביא לנו סרט סטופ מושן חדש. האחים השדים וונדל ו-ויילד מתגייסים לעזרתה של קאט, נערה בת 13 בעלת עומס של אשמה, אשר מזמנת אותם לעולם החיים. בתמורה, דורשת קאט בקשה שתוביל את השלושה למסע מוזר וקומי שתשנה את חוקי החיים והמוות. את השדים ידבבו ג’ורדן פיל ושותפו הקבוע קיגן מייקל קי, מתוכנית המערכונים שלהם “קי ופיל”.

10. רעש לבן / White Noise

הבמאי נוח באומבך חוזר לנטפליקס לאחר הצלחת סרטו הקודם “סיפור נישואים”. גם הפעם הוא מביא איתו את אדם דרייבר, כדי לספר סיפור מצחיק ומחריד בו זמנית. בסגנון לירי ואבסורדי, הסרט ממחיז את נסיונותיה של משפחה אמריקאית להתמודד עם הקונפליקטים הארציים של חיי היומיום, תוך התמודדות עם התעלומות האוניברסליות של אהבה, מוות והאפשרות לשמוח בעולם בלתי יציב. אל דרייבר יצטרפו השחקנית והבמאית גרטה גרוויג, דון צ’ידל, וג’ודי טרנר-סמית’.

11. Windfall

מותחן פסיכולוגי בסגנון היצ’קוק מבית היוצר של במאי הטלוויזיה צ’ארלי מקדוול (“לגיון”, “עמק הסיליקון”), אותו הפיק יחד עם בת זוגו בחיים – השחקנית לילי קולינס (“אמילי בפריז”), שגם תככב. הסרט עוקב אחר בני זוג אמידים אשר מגיעים לחופשה בבית הקיץ שלהם – ומגלים שהגיעו בדיוק בזמן שהבית נשדד. עוד יככבו ג’סי פלמונס וג’ייסון סיגל.

12. מתילדה / Matilda

נטפליקס רכשה לאחרונה את הזכויות למיטב ספריו של רואלד דאל, וכעת מגיע עיבוד לאחת מיצירותיו המוכרות יותר – “מתילדה”. הסיפור עוקב אחר הילדה יוצאת הדופן החמושה במוח חד ודמיון עשיר ומעזה לנקוט עמדה כדי לשנות את סיפורה. את הסרט תוביל השחקנית אמה תומפסון, יחד עם לאשאנה לינץ’, סטיבן גרהאם ואלישה ווייר.

“מתילדה” יינחת בנטפליקס במהלך דצמבר, 2022

13. The Pale Blue Eye

פרויקט החלומות של הבמאי סקוט קופר (“קרניים”, “לב לא שפוי”) אותו ניסה להרים במשך עשור. הסרט הוא מותחן גותי הסובב סביב סדרה של רציחות בדיוניות שהתרחשו בשנת 1830 באקדמיה הצבאית ווסט פוינט שבארה”ב. על החקירה מופקד הבלש אוגוסטוס לנדור (כריסטיאן בייל) אשר מגלה כי כל הרציחות קשורות איכשהו לצוער צעיר אשר ייגדל להיות המשורר המפורסם אדגר אלן פו. אל בייל יצטרפו גם ג’יליאן אנדרסון, הארי מלינג, שרלוט גינסבורג, טובי ג’ונס ורוברט דובאל.

14. האחות הטובה / The Good Nurse

התסריטאי הדני טוביאס לינדהולם, שכתב את הסרט “עוד סיבוב” שזכה באוסקר לסרט הזר הטוב ביותר מתחבר למפיק דארן ארונופסקי לסרט מתח חדש בכיכובה של ג’סיקה צ’סטיין. אחות בבית חולים חושדת שעמיתה הוא זה שאחראי לסדרה של מקרי מוות מסתוריים ומסכנת את חייה כדי לחשוף את האמת. הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים, ויככבו בו גם אדי רדמיין, נואה אמריך וקים דיקנס.

15. הבועה / The Bubble

הבמאי ג’אד אפטאו (“בתול בן 40”, “הדייט שתקע אותי”) מגיע לנטפליקס עם קומדיה שפיתח בתחילת תקופת הקורונה. קבוצת שחקנים המצלמים סרט אקשן על דינוזאורים מעופפים, מגלים כי בגלל המגיפה, הם תקועים במלון. מאחר והם בקפסולה, אינם יכולים לצאת מחשש שלא יוכלו לחזור לסיים את הצילומים. עם קארן גילן, פרד ארמיסן, מריה בקלובה, דיוויד דוקובני, קיגן מייקל קי, פדרו פסקל, לזלי מן ואיריס אפטאו.

16. Day Shift

סרט אקשן בכיכובו של ג’יימי פוקס, המגלם אב שרק רוצה לספק חיים נוחים לבתו. אך עבודת הניקיון השגרתית שלו בקליפורניה מתבררת כחזית בלבד – ובמציאות הוא בעצם ציד ערפדים העובד תחת ארגון בינלאומי של קוטלים. זהו סרטו הראשון כבמאי של ג’יי.ג’יי פרי, פעלולן ידוע שעבד שנים בסרטי “מהיר ועצבני”, ג’ון וויק” ו”אוואטר”. אל פוקס מצטרפים גם דייב פרנקו, מייגן גוד, סטיב האווי וסנופ דוג.

17. Choose or Die

סרט אימה טכנולוגי על מתכנת צעיר אשר מפעיל משחק אימה הישרדותי אבוד משנות ה-80 ומשחרר קללה נסתרת שקורעת את המציאות ומאלצת אותו לקבל החלטות מפחידות ולהתמודד עם השלכותן הקטלניות. מעין שילוב בין “ג’ומנג’י” ל”המסור”. עם אסה באטרפילד, לולה אוונס ורוברט אנגלנד.

“Choose or Die” יינחת בנטפליקס ב-15 באפריל, 2022

18. חיית הים / Slumberland

סרט אנימציה בכיכובו של ג’ייסון מומואה. ילדה צעירה מגלה מפה סודית לעולם החלומות, ובעזרתו של פורע חוק אקסצנטרי, היא חוצה פנטזיות ובורחת מסיוטים בתקווה שתוכל לראות שוב את אביה המנוח. עם כריס אודווד וקייל צ’נדלר.

19. הטיית לב / Persuasion

עיבוד לספרה של ג’יין אוסטין בכיכובם של דקוטה ג’ונסון, הנרי גולדינג וריצ’ארד אי. גרנט. אן אליוט היא אשה מודרנית החיה עם משפחתה הסנובית על סף פשיטת רגל. כאשר הבחור שחמק מבין אצבעותיה, פרדריק וונטוורת’, חוזר לחייה – אן חייבת לבחור האם לשכוח את העבר או להקשיב לליבה ולתת לו הזדמנות שניה.

20. Monkey Man

סרטו הראשון כבמאי של השחקן דב פאטל (“נער החידות ממומביי”, “האביר הירוק”). גיבור בלתי צפוי מגיח מהכלא כדי להתמודד עם עולם השקוע בתאוות בצע תאגידית והתדרדרות מוסרית. כעת כשהוא חופשי, הוא יוצא לנקום באלו שלקחו ממנו את החופש שלו לפני שנים רבות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים