סוני והונדה ישתפו פעולה בתחום הרכבים החשמליים

רכב ה-VISION-S 02 החשמלי (מקור סוני)

יצרנית הרכב היפנית הונדה (Honda) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד סוני (Sony) בתחום הרכבים החשמליים, במסגרתו החברות צפויות ליצור חברה חדשה המשותפת לשתיהן כבר השנה, המיועדת לפיתוח וייצור רכבים חשמליים, עם צפי להשקת הרכב החשמלי הראשון של החברה המשותפת כבר ב-2025.

תחום הרכבים החשמליים הופך לפופולרי יותר משנה לשנה, וניתן לראות יצרני רכב רבים עושים את המעבר מייצור מכוניות רגילות לחשמליות כמענה לביקוש הגובר של השוק.

יצרני רכב כמו מרצדס או יצרני רכבים חשמליים דוגמת טסלה כבר נמצאות שם, והתחרות צפויה לגבור בשנים הקרובות עם כניסה של יצרני סלולר לתחום הרכבים, כולל אפל העובדת על פרויקט ה-Apple Car ואפילו שיאומי שצפויה להציג רכב חשמלי ראשון ב-2024.

הרכב החשמלי של סוני

תאגיד סוני מוכר אולי פחות בתחום כלי הרכב, אך זה לא אומר שלחברה אין ניסיון בתחום, כאשר היא הציגה את רכב הקונספט Vision-S כבר לפני כשנתיים בתערוכת CES 2020, ואת גרסת ההמשך, ה-Vision-S 02, בתערוכת CES 2022 שנערכה השנה.

דגם הקונספט אף תוכנן להגיע לשוק בצורה מסחרית השנה תחת חברת Sony Mobility אותה תכנן ליצור התאגיד, דבר שככל הנראה ישתנה לאור שיתוף הפעולה החדש עם הונדה.

נכון לעכשיו לא ידוע איך תיקרא חברת הרכב המשותפת לסוני והונדה, אך לפי הצפי הנוכחי של החברות, אנו צפויים לראות רכבים חשמליים ראשונים של החברה החדשה ב-2025.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים